Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anteeksi.

Vierailija
21.08.2011 |

tämä ei liity mitkään seksiin,mut ku tänne kirjottaa asiasta niin joku vastaa et sulla ei oo isoja kirjaimia eikä pilkkuja ei pisteitä,liittyy kai joteki seksiin pilkun nussia,luulen et moni on samaa mieltä?ei muutako kaikille hyvät yhdynnät,nähdään orgiossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei liity mitkään seksiin,mut ku tänne kirjottaa asiasta niin joku vastaa et sulla ei oo isoja kirjaimia eikä pilkkuja ei pisteitä,liittyy kai joteki seksiin pilkun nussia,luulen et moni on samaa mieltä?ei muutako kaikille hyvät yhdynnät,nähdään orgiossa.

Heippa, minun mielestä on tärkeintä että tulee ymmärretyksi. Jopa on tullut ohjeita mitkä sanat kirjoitetaan yhteen ja mitkä erikseen.

Meillä on nyt ollut kuukausi selipaattia, pakkohan tässä on kohta nussittava, en tiedä kuinka monelle seksiunet ovat tuttuja?. Minule käy unissa aina niin että olen ryhmäseksissä, pillulimaa on joka paikassa spermaa lentelee naisten päälle, näissä unissa on se puoli että minä pirulainen muistan ne vielä aamullakin ja tekee aamulla niin helvatisti mieli pillua. Pitäisiköhän selipatia lopettaa ja aloittaa naiminen?.M45.

Vierailija
2/4 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, minun mielestä on tärkeintä että tulee ymmärretyksi. Jopa on tullut ohjeita mitkä sanat kirjoitetaan yhteen ja mitkä erikseen.

Vaan kun kirjakieli ja oikeinkirjoitus on tehty sitä varten, että tulisi helpommin ymmärretyksi. Tekstiä voi ikäänkuin vain katsoa, ei tarvitse tavata seitsemään kertaa, että mitähän tuo nyt solkottaa.

vaimitä kyl kaik nytajuaa mitä ma sanos!!1 yh dys sana virhet neki o välilläs aika pahoi ymärttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun kirjakieli ja oikeinkirjoitus on tehty sitä varten, että tulisi helpommin ymmärretyksi. Tekstiä voi ikäänkuin vain katsoa, ei tarvitse tavata seitsemään kertaa, että mitähän tuo nyt solkottaa.

vaimitä kyl kaik nytajuaa mitä ma sanos!!1 yh dys sana virhet neki o välilläs aika pahoi ymärttä

Heippa, ymmärrän että tämä on seksipalsta, mutta ei kaikki ole täydellisiä niinkuin sinä. Kuinkahan monessa ammattikunnassa on sellaisia joilla on niin sanottu lukihäiriö?. Jos on esimerkiksi pankkivirkailija, tai muuten vaan töissä joutuvat kirjoittamaan paljon työnsä puolesta, niin pakkohan silloin on osata kirjoittaa. Täällä seksipalstalla sillä ei ole niin suurta merkitystä, olen ymmärtänyt sen kaiken mitä eri ihmiset täällä ovat kirjoittaneet. Jos sinun pitää takertua pilkkuihin ja pisteisiin yhdys-sanoihin, niin eiköhän ole parempi pysyä pois täältä ja mennä apukoulun opettajaksi. Haluan kuitenkin että tämä palsta pysyy seksipalstana eikä äidinkielen opettelemisena.M45.

Vierailija
4/4 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaattihan on vapaaehtoinen valinta.

Pitäisiköhän selipatia lopettaa ja aloittaa naiminen?.M45.