Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paha jos läskiltä kysyy herjana et oot sä raskaana?

Vierailija
19.08.2011 |

Kysyin yhdeltä muidulta duunissa, on oikein läskimaha, ei ottanut hyvällä, tais suuttua. Mut emmä mitään pahaa edes tarkoittanut, herjaa heitin, höh.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus joku nappaa sua nekkuun.

Vierailija
2/12 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lihava tai ei, kaikille lapset eivät ole edes itsestäänselvyys, kyselyt ja herjat saattaa satuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko syntynyt tyhmänä vai pudonnut lapsena päällesi?

Vierailija
4/12 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko syntynyt tyhmänä vai pudonnut lapsena päällesi?

Vierailija
5/12 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tarkoittaa, että sanot toiselle:"Järkky maha sulla on". Onks se sun mielestä kohteliasta?

Vierailija
6/12 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No multa kysyi just yks älypää töissä et ootko raskaana vai muuten vaan pyöreä. Sanoin et ei ku oon vaan läski. Eli kesän aikana tullut vatsaan vähän lisää täytettä grilliherkuista sun muusta (ennen 53 kg, nyt 64 kg). En ottanut kovin pahalla koska uskon että tää nainen ihan vilpittömästi ois halunnu ehkä onnitella mua vauvasta... Ja onhan se totta että vatsanseutu on pyöristyny. Sain kipinää laihdutuskuuriini jonka olin jo ehtinyt aloittaa ennen tuota kysymystä :) Ainoastaan jäi harmittamaan se, kun tosiaan en pysty lapsia saamaan... Mites sitten jatkossa jaksan kuunnella vastaavia kysymyksiä? Mulla kun tuppaa tuo paino aina heittelemään vuodenaikojen mukaan.

Vierailija
7/12 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha se, että toisella on paha mieli. Minusta se on paha.

Vierailija
8/12 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan kesän aikana 11 kiloa?!?

Tietysti, jos olet ollut aina ennen hoikka (53kg) ja yllättäen pienessä ajassa pyristyt noin paljon, voi olla perusteltua epäillä raskautta ihan vilpittömästi.

Vierailija
9/12 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et onx sulla vauva vattas? Nauratti kyllä ittee sillon.. Mulle itelle on muutamia kertoja ehdotettu tissiliivien hankkimista, vaikka olen mies.

Ei se välttämättä ole niin kivaa, kun huomautellaan tollasia. Laihduttaminen ei kaikille ole helppoa ja jotkut lääkkeetkin saattaa altistaa ylipainolle..

Vierailija
10/12 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kysyppäs hoikalta ihmiseltä! Se on paha!

Vierailija
11/12 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:lle tuli hyvä mieli. Muuta syytä en keksi tollasten "herjojen" heittoon.

Tietysti kiinnostaa, että keitä muita tää työpaikkakiusaaja-ap kiusaa. Kerro lisää siitä miten virkistät työpäivääsi, ap!

Vierailija
12/12 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo todellaki lihoin että että :DD Viimeistään ku se nainen tuon kysymyksen heitti niin tajusin, että ei helvetti... Siis en mä vieläkään sinänsä mikään läskipallo ole mutta kyllähän sen tuntee etten ole "omimmassa" painossani. Rakastan kaikkea suolaista ja suolaa tulikin syötyö kesän mittaan ihan liikaa (IHANAA halloum-juustoa yms) joten uskon että tosiaan näytän raskaanaolevalta (olen todella turvonnut jokapuolelta, kasvoista nilkkoihin asti). Niin uskomatonta kuin se onkin niin tosiaan tuli ihan kolmen kuukauden mittaan tuo kaikki ylimääräinen. Reidet on nyt "kivoilla" raskausarvilla. Ihmeellinen on tämä mun vartalo :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan