Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi rakastaneensa toista 10 vuotta

Vierailija
18.08.2011 |

Oli siis seurustellut hetken tämän naisen kanssa ja kertoi kännipäissään rakastavansa tätä edelleen :( Tuli tyhjä olo enkä tiedä mitä tehdä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo ollut sitten sinulta pois?

Rakasta, kärsi ja unhoita!

Vierailija
2/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. Itsellänikin on edelleen tunteita yhtä exääni kohtaan, vaikka olenkin ollut onnellisesti nykyiseni kanssa jo yli kymmenen vuotta. Jotenkin vain tuo yksi ihminen on jäänyt mieleeni kummittelemaan, ja en nyt ehkä sanoisi rakastavani häntä, mutta voimakkaita tunteita minulla häntä kohtaan joka tapauksessa on. Mutta enhän minä tätä nykyiselleni ole kertonut, miksi olisin? En missään määrin haikaile tämän exäni perään, vaan rakastan puolisoani ja haluan olla hänen kanssaan. Tunteita nähtävästi voi kuitenkin olla muitakin kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että pahempi asia kuin se että miehesi on rakastanut kaikki nämä vuodet eksäänsä on se, että kertoi sen sinulle - halusi satuttaa.

Kyllä monilla on niitä vähän kesken jääneitä suhteita historiassaan, aito rakkaushan on valinta, eikä mikään tunnekuohu johon ei voisi vaikuttaa. Myös useampaa ihmistä voi rakastaa elämänsä aikana, mutta silloin ei ole sitoutunut nykyhetkeen jos ei osaa priorisoida nykyisen kumppaninsa tunteita sen vertaa ettei möläyttäle noin tyhmiä.

Minä erosin nuoruudenrakkaudestani n. 11 vuotta sitten, ja näiden vuosien aikana hän on säännöllisesti tunnustanut minulle rakkautta, vaikka kummallakin meillä on omat elämät, ja minä en rakasta häntä. Olen kehottanut vain yrittämään keskittymistä omaan elämäänsä, hänen tunteensa ovat minulle vain kiusallisia ja ahdistavia.

Vierailija
4/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo ollut sitten sinulta pois?

Rakasta, kärsi ja unhoita!

Mieheni oli ollut rakastunut tähän naiseen todella syvästi ja oli rakasanut häntä ennen kuin alkoivat edes seurustelemaan. Se vaan oli ollut liian nopea tahti tälle naiselle ja nainen teki vielä sellaisen palveluksen miehelleni, että oli sanonut rakastavansa häntä ja eronnut silti.