Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun en rakasta lastani?

Vierailija
17.08.2011 |

Mukula herättää minussa vain negatiivisia tunteita. Toivon vain että voisin palata aikaan ennen lapsen syntymää ja elää elämäni uudestaan. Mikä minussa oikein on vikana? Auttakaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen lapsi on kyseessä?

Vierailija
2/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ollessa todella vaikea vauva vihasin häntä mutta sitten opin pitämään häntä söpönä. Nyt viha on taas palannut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia tuntea noin äitinä. Lapsi kyllä vaistoaa sen ja saattaa esim. tuntea turvattomuutta. Sinulla ei kaikki ole hyvin.

Vierailija
4/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin uhmaa riittää tuon ikäisellä. Se rassaa jokaista vanhempaa jollakin tapaa, mutta sulla selkeästi menee ihan överiksi tuo. Apua on oikeasti saatavilla. Tuossa tilanteessa on ollut moni, ja kun on saanut apua, niin se rakkaus siihen lapseen ikään kuin syntyy uudestaan. Eli et ole yksin tunteidesi kanssa.

Neuvolasta saat varmasti apua, kun kerrot rehellisesti tilanteesi.

Vierailija
5/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nyt olen tajunnut ettei minusta ole äidiksi niin pitäisikö mennä steriloitavaksi? Pelkään että jonain päivänä vauvakuume ottaa taas ylivallan ja hankin taas uuden lapsen enkä sitäkään rakastaisi. Nyt sentään tajuan ettei mun mielenterveys riitä lasten hankkimiseen mutta jonain päivänä saatan kuvitella että riittäisi ja sitten mulla olisi kaksi lasta joita en rakasta. Olisiko parempi varmistaa nyt kun siihen pystyisin ettei niin pääse käymään?

Vierailija
6/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ja lapsen vuorovaikutuksessa on mennyt jotain pahasti pieleen jo alkuvaiheessa. Tai sitten olet masentunut, sekin voi oirehtia noin.

Kannattaa heti ottaa yhteys neuvolaan, ne osaa sieltä auttaa sua eteenpäin.

Vierailija
7/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato vähemmän Liviä.

Vierailija
8/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyn terapiassa. Hoidan myös lapseni sen verran hyvin ettei siitä ainakaan ole kenelläkään ollut valittamista, ihan siksi että tiedän lapsen olleen täysin oma virheeni josta minun on nyt kärsittävä. Mutta rakkautta tai iloa en pysty itseäni pakottamaan tuntemaan.

ap