Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työkokeilusta lähteä kesken työpäivän pois jos ei huvitakaan?

Vierailija
17.08.2011 |

Tai jos ei kiinnosta aamulla mennä sovittuun työkokeiluun,tarvitseeko lääkärintodistuksen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo työkokeilu ole sellainen joka ei velvoita työnantajaa yhtään mihinkään.Voi vaikka ensimmäisenä aamuna 5 minuutin jälkeen potkia sut helvettiin sieltä jos haluaa.outoa jos et itse kokeilijana voisi toimia samoin.

Vierailija
2/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, ettei Suomella mene talouden alalla kovin häävisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo "ei huvita" on tietenkin lääkärille selitettäessä= olen täysin uupunut ja ahdistunut, en saa öisin unta kun mietin työasioita( just joo).

Vierailija
4/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua työkokeiluihin osallistumaan, ei kiitos, ei kiinnosta varsinkaan kun ei ole pakko.

Vierailija
5/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuu perästä sanomista.

Vierailija
6/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärtänyt, miten lääkärintodistuksen voisi saada sillä perusteella, että "ei kiinnostanut".

Jos työkokeilu on vaihtoehtona eläkehakemukselle, niin senkun jäät vaan pois ja sillä selvä. Jos taas olisi oikeasti tarkoitus löytää työtä ja uusi ammatti, niin ei kannattaisi.

Vierailija
7/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi niin siitä ei tarvitsisi maksaa palkkaa. Työkokeilussa on kyllä yleensä tarkoitus kokeilla sopiiko työ ja kiinnostaako se, mutta vaikka vastaus olisikin ei, se kuuluu käydä loppuun, jos terveys kestää. Toivottavasti sopimus on alun perin tehty lyhyeksi.

Vierailija
8/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua lainkaan jatkaa työpaikalla, niin kaiken kaikkiaan siihen täytyy olla todella hyvät perustelut poissaoloon. Muuten karenssi heilahtaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi