Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä miehenne on kiinnostuneita? Mitä tekevät vapaa-ajalla?

Vierailija
16.08.2011 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia pelejä mm. pokeria. Syö, nukkuu, kattoo telkkua ja haluaa p:llua.

Tuossa menee 24h päivässä.

Vierailija
2/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole vapaa-aikaa. Jos on, niin laitan se tekemään jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla,illalla,aamulla...plaah

Pyykkinarulla tappavan hajuisia vehkeitä..

Vierailija
4/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus käy pubissa oluella ja viskillä.

Vierailija
5/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mitäkin, korjaa ja rakentelee pääasiassa. Viimeksi siinä autotallin työpöydällä oli osiin purettu sähköinen tikkataulu ja jotain tietokonetta myös korjasi, sitä ennen teki minulle toivomani puulaatikon. Pelaa siellä myös biljardia ja heittää tikkaa. Mieheni ei käy enää töissä joten siellä autotallissaan ehtii olla paljon.

Vierailija
6/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä se nimittäin tekee jatkuvasti ja koko ajan, ei malta edes siksi aikaa istua että kuuntelisi jotakin sanottavaani hetken. Älyttömintä on se, että mies tekee ne kotihommatkin vaan vähän sinne päin, kuitenkin.

Vaipanvaihtoon se on kyllä tosissaan hurahtanut, koska on siirtynyt käyttämään kuopuksellamme pelkkiä kestovaippoja.

Vierailija
7/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin hirveästi ole mutta jotain se aina askartelee ja sotkee kotia.

Kaikkia ihme metalliosia ja styroxia ja teippiä ja ruuveja ja juotin ja ruuvinväännin ja jotain komponentteja ja sähköjohtoja ja lähettimiä ja moottoreita ja vastaanottimia ja kameroita ja... plaah. Se on mun pikku insinööri.

Vierailija
8/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaa ja tuijottaa kisoja telkkarista. Ja liikkuu paljon muutenkin, onneksi lapset ottaa usein matkaan

Vierailija
9/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa golffia, tennistä ja juoksee, remppaa taloa ja välissä nai mua kun muistaa. Lasten kanssa käy treeneissä ja potkii palloa ja pelaa lätkää ja tennistä.

Vierailija
10/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa tietokoneella tai sitten tv:n kautta joitain pelejä, käy silloin tällöin salilla ja golfaamassa muodon vuoksi. Käy paljon ostoksilla (tietokoneen osia, remppajuttuja, vaatteita), raapii sohvalla pippeliään, kaivaa nenää jne... Sotkee ja suunnittelee kamalasti kaikkea, muttei toteuta mitään. Katselee elokuvia ja häiritsee mun kotiaskareita. Kiinnostunut mm. taloudesta ja politiikasta, siitä johtuen lueskelee paljon alan julkaisuja. Lisäksi järjestää mulle paljon ohjelmaa, mieheni ei esimerkiksi läheskään aina osaa etsiä kaapistaan vaatteita, ei löydä henkilökohtaisia tavaroitaan jne... Töissä tehokas ja menestynyt, kotona jotain muuta. Mutta ihana mies silti.

Vierailija
11/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää aikaa meidän kanssamme.

Vierailija
12/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mitä itsekseen harrastaa on hiihtoa, korista ja jääkiekkoa... salilla käy myös. juoksee maratonia varten ja hiihtää 80 km:n pitkänmatkan hiihtoa varten.

yhdessä käydään mm uimassa ja sulkista pelaamassa :)

kotona ollessaan remppaa tai tekee kaikenlaisia miesten töitä. Nyt kun tätä ketjua katson niin osaan taas arvostaa miestäni paljon enemmän =)

Vierailija
13/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös liikuntaa harrastaa jonkin verran, mutta enemmänkin voisi, tosin niin minäkin:)

Vierailija
14/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukee paljon, soittaa bändissä. On mun kanssa :)

Vierailija
15/17 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies mulla.

Vierailija
16/17 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo kaikki mahdolliset uutiset ja artikkelit aiheeseen liittyen. Tykkää myös suunnitella nettisivuja, eli koodaus yksi vapaa-ajan harrastuksista.

Toinen harrastus on askartelu 2-vuotiaan kanssa. Mies maalaa, piirtää, nikkaroi, valaa kipsi-eläimiä ja lapsi innoissaan mukana.

Vierailija
17/17 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy punttisalilla, harrastaa itämaisia lajeja ja moottoriurheilua, rakentaa taloa ja kuljettaa lapsia harrastuksiin, tekee hyvää ruokaa.

Loppuajan makaa sohvalla eli aika harvoin.

Niin ja kuuntelee omasta mielestään hyvää musiikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi