Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuli tuosta uimahalliketjusta mieleen:

Vierailija
15.08.2011 |

meillä 9 v lapsella muutama kaveri, jotka arvelisin selvästi pienituloisemiksi kuin itse olemme. Minä kesälomalla usein ajattelin että olisi kiva pyytää esikoiselle Lintsille tai vastaavaan oma kaveri, jonka kanssa voisi mennä menojaan, kun minä ja mies juostaan 2,5 v tuplien perässä. Meillä ei ole ongelmaa maksaa kaveria tuollaisessa tilanteessa. Ja itse asiassa "vastapalvelustakin" saamme vaikka kuinka usein, kun meidän esikko kavereillaan, ja meillä kotona vähän rauhallisempaa, kun on "pelkät" uhmikset kotona.

Joskus jo kutsuessa mietin, että pitisikö heti sanoa, että me tarjoamme, vai onko loukkaavaa. Saatan siis miettiä, että sanotaan, että lapsi ei pääse, vaikka kyse olisi rahasta. Toisaalta pelkään, että joku loukkaantuu, jos tarjoudun maksamaan.

Joskus taas olen reissun jälkeen miettinyt, että jos lapsella rahat repussa, niin veloitanki niistä mitään, vai annanko mennä koskemattomien rahojen kanssa kotiin.

Te, joilla rahoista on tosi tiukkaa, miten itse ajattelette?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vieraiden ihmisten" kanssa reissulle vaikka miten maksettaisi.

Vierailija
2/2 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, jos tarjoat tuollaisia, mutta vielä parempi, jos esität asian jotenkin niin, että lapsista on toisille seuraa ja te pääsette sitten vähemmällä vahtimisessa ja kieppumisessa niin siksi tarjoatte. Ja tarjous pitää esittää heti kutsuessa, ei vasta sitten kun ovat ensin kieltäytyneet, on sen kieltäytymisen syyksi sanottu mitä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla