Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrankin hyvä tuuri,

Vierailija
15.08.2011 |

lapsi on vinkunut Converseja ja nyt sitten koulun alkamisen kunniaksi lupasin ostaa. Halusi punaiset, käytiin Satdiumissa ja hinta oli 54,90. Taivastelin hintaa ja myyjä sanoi, että punaiset on alennuksessa kun on poistuva väri eli maksoivat vain 24,90!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin 5 kuomat tuolla hinnalla kun oli viime vuoden mallia.

Vierailija
2/7 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten/teinien kengät maksaa 90-120 e pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten/teinien kengät maksaa 90-120 e pari.

Mutta kalleimmat kengät, jotka muksuille on ostettu, maksoivat 35e.

Ei meillä olis varaa lyödä satasta kenkiin, jotka kuitenkin jäävät nopeasti pieneksi.

Vierailija
4/7 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan se hyvä tuuri jos haluamansa kegät saakin puoleen hintaan

Vierailija
5/7 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaan, että mun lasten kaverit ei käytä niitä kalliita Conversejaan, kun ne on niin hankalat laittaa jalkaan. Siitä syystä mun lapset eivät niitä halunneetkaan, kun olivat todenneet asian kavereillaan. Onneksi kerrankin totesivat asian ennen ostamista.

Vierailija
6/7 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin lasten kuin aikuistenkin kengät max 50e,ja alesta löytää tuohon hintaan ihan hyviä kenkiä!

En ikinä pistäisi kenkiin 100e.

Vierailija
7/7 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin nuo samat - siis punaiset converset Stadiumilta vielä tuostakin puoleen hintaan eli 12,45 - kun siellä oli alen loppurysäys eli max 50 % alennus jo alennetuista hinnoista, jos osti vähintään viisi alevaatetta.

Oli pikkuisen halvat... neiti 11v. oli onnessaan, koska oli juuri noita samoja mankunut alkukesästä, ja minä olin kieltäytynyt maksamasta simppeleistä kangastennareista yli viittäkymppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme