Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kannattaa ostaa perustrikoopuserot äidille?

Vierailija
15.08.2011 |

Vaatekaapin päivitystä pitäis toteuttaa. Ihan peruspuseroita kaipaan, pitkä- ja lyhythihaisia trikoopuseroita. Helpointa olisi ostaa useampi samasta paikasta. Minne kannattaisi suunnata ostoksille?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää yöpaidoilta, no Marimekko ja Nanso myyvät laadukasta trikoota.

Vierailija
2/8 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden vaatteiden alla pidettäviä ehkä tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ostanut viime aikoina trikootoppeja Gina Tricotista, joten voisin kuvitella, että siellä on myös laadukkaita trikoosta valmistettuja pitkä- ja lyhythihaisia paitoja.

Mitä vähemmän elastaania, sitä laadukkaampi. Tietenkin esim. Nansosta ja Marimekosta saa laadukasta trikoota, vähän kalliimpaa tietenkin.

Vierailija
4/8 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia hihamittoja löytyy ja selkää pitkää ja lyhyttä. Perusvärejä aina myynnissä, sesonkivärit lisäksi. Ovat ihanaa pehmee mutta laadukasta trikoota, ja pysyvät hyvinä vaikka niitä pesee ja pesee.

Eikä ole hintaakaan liikaa.

Vierailija
5/8 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaapa tuolta, siellä on trikoopaitojen lisäksi muutakin.

http://shop.bestseller.com/vila/basic/tops/vl-basic-tops,en_GB,sc.html?…

Vierailija
7/8 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilan basiceista. Ja H&M:n LOGG-trikoopaidoista, joissa 50% luomupuuvilla, ne pitävät muotonsa paremmin kuin H&M:n muut rievut. :)

Vierailija
8/8 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei aio uusia niitä perustrikoita joka pesun jälkeen. Minulla on Gantin ja Tommyn trikoot ja kyllä kestävät pesusta toiseen! Myös olen kokeillut Gina Tricotin toppeja ja kestävät hyvin hintaan nähden. Värit alkavat haalistua vasta parin kuukauden jälkeen.

Elastan kestää kyllä vuodesta toiseen, kun sen pesee oikein eikä laita kuivausrumpuun. Itse inhoan 100% puuvilla paitoja, kun muuttuvat retkuiksi ja epäsiisteiksi päällä hetken jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan