Lue keskustelun säännöt.
Mä oon niin ihastunut toiseen mieheen.. ARGH.
14.08.2011 |
Tätä on kestänyt varmaan kohta 5-6kk..
Mieskin on kiinnostunut minusta paljon vaikka tietää että olen mieheni kanssa.
Meillä on mieheni kanssa mennyt todella pitkään huonosti ja tämä uusi ihastus piristää niin paljon ja tekee minut hyvälle tuulelle. Saan huomiota häneltä mitä en omalta mieheltäni saa.. Näen unia paljon hänestä, odottelen ihania viestejä/soittoja. Olen koittanut olla niin etten pitäisi yhteyttä häneen, mutta en pysty siihen. Ja jos näen hänet jossain niin voi apua miten sydän pakahtuu onnesta. Plaah en edes tiedä miten ja mitä muuta tästä kertoisin. TÄÄ MIES ON VAAN NIIN IHANA. Löytyykö kohtalotovereita???
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla kanssa surkea oma avioliitto. Tolkuton ihastukseni on kestänyt jo yli kolme vuotta! Vaikka olen pitänyt ko. henkilöön yhteyttä vain n. 1,5 vuoden välein (silloin kun ihastuin, olimme n. puoli vuotta aika tiiviisti tekemisissä). Emme ole harrastaneet seksiä, emme puhuneet mistään ihastuksesta. Mutta eleistä, silmien loisteesta, huomaavaisuudesta saatoin lukea että lämmin tunne oli molemminpuolinen. Nyt olen omassa päässäni kasvattanut ihastusta niin suuriin mittasuhteisiin, että jos tilaisuus tulisi, hyppäisin välittömästi sänkyyn hänen kanssaan. Siitä huolimatta että sellainen on aina ollut vastoin periaatteitani. En ole ikinä maannut kenenkään muun kuin aviomieheni kanssa.Tosin seksi on ollut aina surkeaa eikä sitä ole ollut enää lainkaan kolmeen vuoteen...