Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen rakastuu itseään huomattavasti nuorempaan mieheen, niin...

Vierailija
14.08.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t-. 43-vuotias jolla on 19-vuotias rakastettu

Vierailija
2/9 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla oma lapseni vaikka olenkin nätti ja hyväkroppainen. Kyllä 30 v olisi se ehdottomasti alin raja. Iuuuu.... mulle kävi pari v sitten Lost and Foundissa, että yksi kivan näköinen, mutta selkeästi nuori kundi alkoi flirttailla tanssilattialla. Tanssittiin siinä sitten hitaita ja vähän suukoteltiinkin ja kundin käsi alkoi käydä peffaosastolla. Kysyin siltä suoraan, että miten vanha olet ja kundi vastasi 24. Ja eikun tää daami läksi veskin kautta kotiin - tuntu niin pervolta :-D Joku raja näissä puumailuissakin sentään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun heilan pitää olla alle 25, mieluummin alle 20.

t. kakkosvastaaja

Vierailija
4/9 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.35v nainen

Vierailija
5/9 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mä joka päivä ihastelen että mä voin omistaa niin komeita uroksia. Pussailen ja halailen niitä mielelläni ja kieltämättä tunnen eroottisia tunteita heitä kohtaan. Seksin toki jätän väliin, koska kyseessä on omat lapset. Mutta siis kyllä nuori mies on ihana otus, siitä ei pääse mihinkään, ja mitä enemmän niitä on ympärillä palvelemassa mua, sen ihanampaa!!!!

Vierailija
6/9 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sua on käytetty lapsena hyväksi.

Vierailija
7/9 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 31 ja mies 22. Yhdessä ollaan oltu pääle kolme vuotta. Meillä on kaksi lasta joista toinen eli puoli vuotta.

Mutta kyllä ikäero vaatii hieman sopeutumista molemmilta..

Vierailija
8/9 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan seksistä olen ollut kiinnostunut jo pienenä. Neljännellä luokalla ope raahasi kuraattorille, kun läheteltiin seksiviestejä kaverin kanssa toisillemme tunnilla. Mutta kotioloissa tms. ei ollut todellakaan mitään vikaa!

t. kakkonen

Vierailija
9/9 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotiaaseen, itse olen 40. Ongelma vaan on se, etten tiedä onko hän minuun, vai onko vaan yliystävällinen. Joka toinen tapaamiskerta olen varma että on, joka toinen että kuvittelen vaan. Eikä tällainen vanha luuska kehtaa tehdä aloitetta, siis sen enempää kuin olen jo tehnyt, eli juttelen aina kivoja ja hymyilen. Niin sekin tekee, mutta jumissa ollaan. Voi olla, että SE ei uskalla tehdä aloitetta samoista syistä, eli luulee etten voi olla oikeasti kiinnostunut.

Miten te olette noi nuoret pokanneet, muualla kuin ravintolaympäristössä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi