Millä saa pinttyneen hiusvärin pois suihkutilan kaakeleista/ saumoista?
Kommentit (5)
Hiusvärin poistosta, mutta minusta ihan huippu puhdistusaine on Universal stone. sillä lähtee ainakin keraaminen liesitaso, lavuaarit ja rosteripinnat todella kiiltäviksi! Kaakelisaumat on niin karkeat, ettei se siihen varmaan auta.
Oletko kokeillut kloriittia?
Juuri tänäaamuna puunasin ja hyvin läks.
Hiusvärin poistosta, mutta minusta ihan huippu puhdistusaine on Universal stone. sillä lähtee ainakin keraaminen liesitaso, lavuaarit ja rosteripinnat todella kiiltäviksi! Kaakelisaumat on niin karkeat, ettei se siihen varmaan auta.
Oletko kokeillut kloriittia?
Vähän vanha ketju on, mutta vastaanpa nyt kuitenkin, jos jollakulla muulla sattuu olemaan sama ongelma.
Eli minulla on lähtenyt joka paikasta, myös saumoista, kun olen hangannut Patapatalla. Jos joku ei tiedä, niin patapata on saippuoitu teräsvilla ja sillä saa vaikka mitä puhtaaksi. Se teräsvilla ei naarmuta, niin kauan kun siinä on saippuaa, eli sopii hyvin myös keraamiselle liedelle. En ole varma mistä kaikkialta sitä löytyy, mutta itse ostin Tokmannilta.
Katso kaupan "siivousosastolta" Itse ostin ihan tavallisesta ruokakaupasta. On monien eri valmistajien, esim. Rainbow ja swiffer (kirjoitinkohan nyt nimen oikein)..no kuitenkin, varmasti löytyy, ja jos et löydä, kysy myyjää avuksi :)