Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niin haluaisin hakea jääkaapista jogurttia, tai tehdä voileipää ihanilla päällysillä, mutta kun

Vierailija
11.08.2011 |

haluaisin myöskin laihtua!

Argh mikä ärsyttävä ja SITKEÄ mieliteko!!

Ja nälkä mulla ei siis ole yhtään.

Pitäis varmaan keittää kupillinen teetä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jogurtti litran purkissa, jolloin voit ottaa sitä vaikka vain desin kerrallaan. Tai osta maustamatonta ja mausta se itse marjoilla tms, jolloin se on sokeritonta. Ja leipä tietysti terveellisenä vaihtoehtona, ihanat päälliset terveellisistä aineksista. Ei siihen silloin laihis kaadu.

Vierailija
2/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jogurtti litran purkissa, jolloin voit ottaa sitä vaikka vain desin kerrallaan. Tai osta maustamatonta ja mausta se itse marjoilla tms, jolloin se on sokeritonta. Ja leipä tietysti terveellisenä vaihtoehtona, ihanat päälliset terveellisistä aineksista. Ei siihen silloin laihis kaadu.

kun kyse on siitä että mulla on mieliteko syödä koko ajan. Voisin syödä siis ihan koko ajan, vähintään tunnin välein. Ja jos syö tunninkin välein koko hereilläoloaikansa, ja vaikka söisi terveellisesti maustamatonta jogurttia ja leipää keittokinkulla ja raejuustolla ja salaatilla, siitä kertyisi siltikin ylimääräisiä kaloreita päivän tarpeeseen verrattuna.

Mun ongelma siis on, että syön vaikka ei ole nälkä. Syön mielitekoon, syön tunteisiin, syön kun maistuu hyvältä. Ja siitä pitäisi oppia pois, opetella syömään vain silloin kun on oikeasti nälkä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai laihaa sokeritonta mehua.

Vierailija
4/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinh nään kalorien määrästä, koska voi antaa mieliteolleen periksi. lisäksi katson kellosta, että syömisten välissä on vähintään 3, mielummin 4 tuntia.

Vierailija
5/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hyvää ja vain 86 kaloria yhdessä mukillisessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi