Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla Rosenlew rtt 1010 pesukonetta?

Vierailija
09.08.2011 |

Ostettiin tollanen ja nyt olen hämmentynyt. Ensinnäkin ohjelmat kestävät mielestäni TOSI kauan entiseen koneeseen verrattuna. Kokeilin tänään juuri "pika"-ohjelmaa ja se kesti tunnin. Kodinkoneliikkeen kaveri sanoi että pesuainetta ei tarvi laittaa kuin ruokalusikallisen verran. Ok, hyvä uutinen. Mutta jostan syystä meidän pyyhkeet on nyt järkkyjä koppuroita! En ole aikaisemmin koskaan käyttänyt huuhteluainetta mutta nyt rupean tajuamaan miksi joku sitä käyttäisi. Lisäksi meidän vuosia vanhat pyyhkeet on koneen oston jälkeen vanhentuneet silmissä.

Lisäksi koneessa on omituiset ohjelmat. On esim. 60 ohjelma ja "60 säästö". Minusta tuo säästöohjelma kestää jos mahdollista vielä kauemman kuin varsinainen ohjelma! Ja pituus on siis käyttöohjeen mukaan kokonaiset 2 h 40 min! Eikö toi nyt ole vähän liikaa? Mikä tuossa on säästöä? Käyttöohjeessa ei kerrota ohjelmista muuta kuin että tuo säästö on jonkun standardin mukainen. Ok. No mikä se varsinainen 60 tai 40 ohjelma sitten on? Lyhempi? Pitempi? Erilainen miten? Aargh.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on saminen kone, ja siinä on nappula jossa lukoo "esipesu ja pika "  alla valinnat. kun valitset pika ohjelman, jää tuo pitkä esipesu pois ja n. tunnissa kone on hoitanut hommansa ,

4341

Vierailija
2/3 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama kone ,käytin nyt ensimmäisen kerran 60 säästöohjelmaa. Se oli sitten ensimmäinen ja viimeinen kerta. Nyt on mennyt 2 tuntia ja kone edelleen pesuvaiheessa. Muutenkin ohjelmat kestävät luvattoman kauan,en voi parhaalla tahdollanikaan suositella ko konetta kenellekään. Esimerkiksi suomenkieliset ohjeet todella puutteelliset,eikä maahantuojastakaan ollut apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Koneen pesuohjelma vie todella pitkän ajan. Miten valitaan pikaohjelma. T. Eero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä