Lue keskustelun säännöt.
kuka lähtee katsomaan palomiehiä? :P
08.08.2011 |
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taidanpa lähteä katsomaan, vikan lomaviikkon kunniaksi.
millainenkohan toi tapahtuma on, onko näitä ollut ennen?
taidan tyytyä katselemaan häntä!