Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-Suomen keskussairaalassa synnyttäneet

Vierailija
08.08.2011 |

Minkälaisia kokemuksia teillä on keski-suomen keskusairaalasta kun olette siellä synnyttäneet?

Hyviä ja huonoja kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa synnytyksessä sain vielä ilokaasua mutta kahdessa jälkimmäisessä sitä ei enää annettu. Spinaalin sain sen sijaan ja se toimikin mainiosti. Ei valittamista oikeastaan missään suhteessa.

Vierailija
2/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..minua jännitti mennä sinne synnyttämään, sillä olin kuullut paikasta huonoa.

Minulle sattui ihanat ja avuliaat kätilöt, jotka kuuntelivat herkällä korvalla mitä toivoin.

Osastolla oli leppoisaa ja henkilökunta sielläkin tosi ihanaa..

Haluaisitko kysyä jotain tiettyä, mikä mieltäsi askarruttaa?

pids

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa infota ettei sinne pääse kuin sisarukset ja isovanhemmat katsomaan vauvaa.

Vierailija
4/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta vaan..

Mietin että minkälaisia käytäntöjä siellä on? Esim tehdäänkö mielellään siellä eppari vai onko tapauskohtaista ja tälläisiä juttuja? Ja mietin että minkälainen henkilökunta siellä on?

ap

Vierailija
5/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei tehdä rutiininomaisesti..

Vierailija
6/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin ihan hyviä kokemuksia on, tosin ei ole vertailupohjaa... =)

Kätilöt ja lääkärit olleet ihan mukavia suurin osa, supermukaviakin sattunut joukkoon ja yks sellainen *rpänaama, joka olis pitänyt mua osastolla kauemmin,koska 'olen niin nuori äiti'..

Ekassa synnytyksessä sain epiduraalin, tokassa ei ehditty laittaa mitään. Ilokaasua siellä ei saa. Välilihaa ei mulla oo ollut tarvetta leikata, mutta kai se nyt paikasta riippumatta leikataan jos on tarve?? ....

Osastolla ruuat hyvät eikä mulla nyt ainakaan valittamista ilmennyt...

Vierailija
7/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa infota ettei sinne pääse kuin sisarukset ja isovanhemmat katsomaan vauvaa.

Kyllä meillä on käynyt vauvan tulevasta kummisedästä alkaen vieraita sairaalassa eikä sitä missään ole kielletty. Tosin viimeisestä synnytyksestä on jo 5 vuotta.

Silloinkaan sille toiselle osastolle ei päässyt kuin isä ja sisarukset, koska se oli samalla vuodeosasto synnytystä odottaville, mutta toisella osastolla missä on myös perhehuoneet vierailijoita ei rajoitettu.

Vierailija
8/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka synnytys kamala, hoidetiin ihan pieleen. Toinen synnytys oli hyvä. Riippuu ketä töissä. Samoin lapsivuodeosastolla.

On suhteellisen uusi käytäntö, ettei vieraita. Isä/tukihenkilö ja vauvan sisarukset saavat vierailla vapaasti ja huoneissa. Vauvan isovanhemmat saavat vierailla tiettynä kelloaikana yleisissä tiloissa. Muut vieraat eivät ole sallittuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi