Missä tutustuu Vantaalaisiin äiteihin?
Mulla pienet lapset ja kaipaisin välillä myös aikuista seuraa. Pihassa ei muita äitejä juurikaan näy. Läheisessä puistossa voi saada hetkiseksi juttuseuraa, mutta ei sieltä nystävää löydä.
Kommentit (11)
Mutta ensin täytyy odottaa, että lapsi tutustuu kaveriasteelle jonkun kanssa- sitten vaan rohkeesti kutsumaan kylään.
Lapset ovat vasta 2,5v ja 7kk. Ne kaverini, joilla on itsellään lapsia, asuvat kauempana ja näemme harvoin. Heidän lapsistaan myös kaksi vuotiaani saaa leikkiseuraa. Perheliikuntaa olenkin nyt miettinyt esikoiselle.
lapsen takia. Mutta avoimessa päiväkodissa ja perhekahviloissa äidit käy, koska tarvitsevat itselleen tekemistä (toki osa lastenkin takia). He ovat tietenkin otollisempia myös haluamaan äitikavereita.
tai avoimia kerhoja on. Voiko avoimiin kerhoihin mennä vauvankin kanssa? Taidan olla liiaksi jämähtänyt kotiin lasteni kanssa.
ap
no ei vaan, kyllä itse olen saanut netin kautta vantaalaisia äitikamuja, myös harrastusten kautta, ilmoita vaikka 2,5-vuotiaasi johonkin jumppaan tms. Myöhemmin olen saanut päiväkotikavereiden vanhemmista hyviä kavereita.
avoin päiväkoti. Ei tässä pellon toisella puolellakaan paremmin mee. Tuntuu,että kaikilla on jo äitikavereita
Mamuäidit Ry, Suomen työttömät ry, Vantaan pizzeriayrittäjät ry, Vittu alaksä mulle Ry jne.
jossa opetetaan oikeinkirjoitusta.
itse kaipaisin lenkkiseuraa arkipäivisin ratasreiteille :)
Tai ihan vaan omien harrastustesi piiristä.