Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko kerralla vai vähitellen vuoden vaatteet?

Vierailija
07.08.2011 |

Eli teillä olisi kerralla käytössä se tiettymäärä rahaa, mitä teillä vuodessa yleensä vaatteisiin menee, ja tietäisitte etukäteen, mitä tulette seuraavan vuoden aikana tarvitsemaan.

Ostaisitteko kerralla kaikki vaatteet, vai aina välillä?

Kysyn siksi, koska itse ostelen vaatteita silloin tällöin, välillä enemmän välillä vähemmän, saattaa olla kuukausien väli.

Jotenkin on kivempi ostaa silloin tällöin, kuin kerralla (mikä tosin ei ole välttämättä mahdollista), mukava laittaa uudet vaatteet päälle :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää vaatekaupoista, en ehdi niihin ja haluan että kaikki sopii yhteen.

Matkavaatetus minulla on aina musta-valko-harmaa. Sitä täydentelen aina kun sopivaa vastaan kävelee.

Vierailija
2/2 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen aikaisemmin matkustellut tosi paljon, varsinkin Amerikassa. Ehdin vuosien varrella kerätä aikamoisen vaatekasan perusvaatteita, farkkuja kun kunnon - 80 % outlet aleen olen tullut, on kaapissa käyttämättöminä varmaan 10 paria. Lisäksi siistejä paitapuseroita, neuleita jne hyvin reippaasti. Samoin juhlavaatteita, iltapukujakin on n 10.

Tällä hetkellä en osta itselleni yhtään mitään. Käytän puistossa vanhoja jumppavaatteita, huppareita, t-paitoja. Kaikki ovat siistejä ja puistossa hyvin käy.

Lapselleni saan lähes kaikki vaatteet. Olen vanhin kotiäiti ystäväpiirissäni, kaikki lapset ympärillä ovat vanhempia, joten saan ainakin 10.sta perheestä vaatteita. He kaikki tietävät mitä on tulla toimeen pienillä rahoilla ja siksi meille tulee yllätyspussi vähintään kerran kuussa. Vaatteita tulee niin paljon ettei lapseni voi kaikkia käyttää, ehkä n 90 % myyn kirpparilla, huutiksessa ja rahoilla ostan uutta. Esim nyt olen myymässä 3 talvihaalarit + 2 talvikengät ja taatusti saan sen verran rahaa että voin ostaa uudet talvikengät.

Eli ostan vain ja ainoastaan tarpeeseen lapselleni kun tarpeen aika on. En ikinä osta etukäteen alennusmyynneistä, koska aina on mahdollisuus että saan juuri sen lahjaksi joltain.

Tänä vuonna mennyt rahaa lapsen vaatteisiin alle 100 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi