Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kortsu kadoksissa!!

Vierailija
07.08.2011 |

Ei helkkarin kevät, harrastettiin äsken seksiä ja korteista ei löydy mistään. Voi ko se olla mun sisällä. Ja saako jäliehkäsypillerin ilman reseptiä ku ukko väittää ett ei saa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieskin voi sen käydä hakemassa sun puolesta.

Kaivele nyt sisuksias, onko kortsu siellä. Ei jää mätänemään.

Vierailija
2/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kortsua. Ei löydy mistään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiveltiin jo molemmat. Ei löytynyt vielä ainakaan, ollaan hotellissa ja tämäkin huone pengottu. Huomenna siis uus tutkimus.

Vierailija
4/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka sitä etittiin sisältä mut löytyiki sitten sängyltä, ei tippunu ku pikkuveijari oli veltostunu heti ulos vetämisen jälkeen.

Eiks se sun äijä pidä siitä kortsun seunasta kii ku vetää sen ulos?

Vierailija
5/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vakipanon kanssa kortsu "hävis". Jonkun ajan päästä kundi "löysi" sen (jalkansa alta) ja koska olin aikeissa kurottaa sen lattialta, hän tokaisi hädissään että "se tais muuten siinä hommatessa mennä rikki..."

Yritti jätkä piilotella että oli jatkanut rikkinäisen kortsun kanssa hommia. Ai että olis pitänyt vetää kunnon pultit jo silloin, mutta eiköhän viilentyneisyyteni tule ilmi sen faktan kylkiäisenä, että mun sängyssä se ei enää ole vienyt tilaa.

Vierailija
6/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan helposti, otat apteekissa vuoronumeron, antavat 2sekunnissa, eivät kysy nimeä, maksaa 18e. Mutta sen myös täytyy sanoa, sitä ei kannata ottaa useammin kuin kerran/vuosi, vaikuttaa hormonitasoon. Mutta ehdottomasti kannattaa hakea, jos epäilee että tuli virhe ehkäisyn kanssa. Tietysti, tämä ei ole ehkäisyväline, sen verran paha on, jos ottaa useamman

Vierailija
7/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut mämmikourat rikkoo noita norsuillekin mahtuvia kortsuja? puretteko te niitä auki?

Vierailija
8/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäänkin. Mulle kävi parikymppisenä niin, ja poikaystävä sai sen sitten tongittua ulos...

Kaverilleni kävi vielä hassummin. Hän harrasti känniseksiä eivätkä lopulta olleet varmoja, mihin kortsu hävisi. Kaveri lähti sitten viikonloppumatkalle ulkomaille ja vasta maanantaina kotiin palattuaan hän huomasi, että mitäs hittoa... kortsu alkoi tulla esiin :D Kaveri vaan vitsaili, että pääsipähän kortsukin matkustamaan ;)