Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SARPSA, PILVI76!!! Oletteko KUULOLLA?

02.11.2005 |

Näpiskä on lähteny eilen laitokselle ja viimeinenkin neliapilanlehti on kohta nyyttinsä saanut:) Vedet meni ja pakkohan se oli sitten sinne sairaalaan mennä. Nyt saa tipan kautta todennäköisesti supistuksia tehostavaa lääkettä eli eiköhän se tämän päivän sisällä synny.:) JÄNNÄÄÄ!:)))) Kerron kyllä KUKA sieltä syntyy!!!:)

Mitäs teille kuuluu? Mites teidän vauvat kasvaa? Mites se arki sujuu?

Meilllä Emilia täytti vuoden 26.10 ja ollaan virallisesti taaperopuolelle menty. Kävelemään neiti oppi kymmenkuisena ja nyt jo sanoja tapailee. Tosi hyväntuulinen tyttö. Ei turhia kitise. Emilialla on maitoallergia ja soija-maitoa juo nyt. Imettämisen lopetin pari viikkoa sitten. Lisäksi käydään pituuskasvun takia lastenpolilla kontrollikäynneillä. Neiti on pieni ja sirpakka. Pituutta on nyt nippa nappa 71cm ja painoa 8900g. Itse olen kans ollut pienenä yhtä pieni. On vaan hassua kun neiti mahtuu pöydän alle kävelemään suorin jaloin:) Jänntiystä meille toi myös sivuääni, joka löytyi Emilian sydämestä 8kk lääkärintarkastuksessa. Se onneksi todettiin vaarattomaksi! Yöt neiti nukkuu heräämättä ja yhdet päiväunet n.3h. Hiekkalaatikolla tykkää tosi paljon olla ja tietysti veljensä kanssa leikkiä. Veli on vaan välillä tosi kovakourainen ja tönii tosi pahastikin välillä. Mutta ihan selvästi on toinen toiselle tosi tärkeä!:) Töihin en itse ole vielä ajatellut palata vähään aikaan. Viihdyn kotona, tosin välillä tuon esikoisen kanssa on hermot tosi kireellä. Joka asiasta saa taistella. Nyt onneksi on molemmat päiväunilla, joten on edes hetki aikaa tässä itsellekin:) Vauvakuumetta on taas ilmassa, mutta ei toivoakaan vielä sitä pikkukolmosta edes yrittää. Liian pieni asunto, auto ja muutenkin...

Ihanaa marraskuun alkua kaikille!! Olette olleet mielessäin!!*halit*

Jännätään sen Näpiskän puolesta ja pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin!!bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

Halauksin, JÄ

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Näpiskälle syntyi poika 3.11.:)

Eiköhän hän kohta tänne puolelle astele..

ja samalla kertoilee lisää..

Vierailija
2/2 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on jo niin paljon, että pitää joutua nukkumaan, mutta piipahda joku päivä täällä vauvalassa, niin kirjoitan meidän kuulumisia. :)

Mukavaa viikonloppua ja ihanaa iskänpäivää! Ja kovasti terkkuja systerille!!! :) Itku tuli " tuolla odotuspuolella" , kun äsken kävin uutiset lukemassa... olen niiiin onnellinen Näpiskän ja hänen miehensä puolesta!

halauksin,

sarpsa ja eeli 9kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla