Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan käynyt junalla Viipurissa tai Pietarissa?

Vierailija
05.08.2011 |

Minkälaista oli? Kannattaako lähteä yhden päivän reissulle? Onko kauppoja tai nähtävyyksiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

junamatkat on kalliita esim pietariin, joka on miljoonakaupunki. nähtävää riittää vaikka kuinka.

Viipuriin nyt riittäisi minun mielestä päiväkin vaikka justahan siinä saa.

Vierailija
2/5 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valtava kaupunki ja siellä on nähtävää vaikka kuinka, joten ei sinne kannata päiväreissulle lehteä vaikka se onkin mahdollista. Juna on kallis (Hki-Pietari n. 92e) ja viisumikin pitää hankkia. Lento on itse asiassa usein halvempi...

Suosittelen kyllä molempia kaupunkeja, mutta etenkin Pietaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipuri on ihan turha paikka, sinne en lähtisi.

Mutta Pietari on jo ihan kunnon miljoona kaupunki, jossa paljon hyviä ravintoloita, hyvät ostosmahdollisuudet ja varsinkin paljon nähtävyyksiä.

Päiväreissulle en lähtisi, ruuhkat on kaupungissa niin pahat, että päivässä ei paljon ehdi nähdä, mutta yhden yön ressussa jää jo hyvin aikaa käydä useammassakin paikassa.

Hieman hintavaa tosiaan on, mutta mun mielestä kyllä sen arvoista.

Vierailija
4/5 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viipurissa päivämatkalla, Pietarissa 3 yötä. Kivaa oli ihan molemmissa, pietari tosin niin iso ja rankka tavallaan. Mulla oli siellä tosin ystävä asumassa, joka puhui kieltä ja tunsi kaupungin,

Vierailija
5/5 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmissa englannilla? Haluaisin Viipuriin kun sukujuureni on siellä. Onko Viipurissa nykyaikaista kaupunkia? Mietin tota Pietarissa yöpymistä... täytyy katsella löytyykö netistä hotelleja.