Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ostanut tällä viikolla 7 erilaiset legginsit!

Vierailija
03.08.2011 |

Repikää siitä.

Ja aion jopa käyttää niitä ja näyttää hyvältä niissä. Jopa häihin parin viikon päästä meinaan yhdet laittaa.

Ja saa kivittää, ei puristele yhtään =o)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä sellainen näky, että muuten hyvin supliikki mieheni meni ihan hiljaiseksi kun tuo massa lipui ohitsemme. Naisella (n. 30 v.) oli löysähkö musta t-paita, joka ulottui juuri ja juuri persuksen alle ja ohuehkot leopardikuvioidut legginssit, joissa oli mustat nahkapaikat polvissa. Naisen jalat olivat niin paksut, että ne hiersivät jatkuvasti toisiaan kävellessä ja kuoppainen takamus kuulsi hehkeänä äärimmilleen kiristyneistä leggareista. Tietenkin ballerinat korostivat tämän tankin lyhyyttä ja tanakkuutta. Uuuh, mikä kesäbeibe. Ihan kateeksi kävi, harvoin sitä mies myksityy ihan tuossa määrin.

Vierailija
2/21 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten katsetta kestämättömät sääret. Eli kumpi olet? Ja aikuista naista leggarit ei kaunista ja on muutenkin jo niin last seasonia =9

Niissa oli leggingseja taaperoille, pikkutytoille ja alle 16 vuotiaille. Sen vanhemmille ei ollut.

t.usalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään hienoja housuja ne on, laita kuvaa kun ne on jalassa niin katsellaan.

Vierailija
4/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit noin monet kivat?

Vierailija
5/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit noin monet kivat?

Vaikka mistä kaupoista Jyväskylästä. Mulla oli oikee legginssitutka päällä kun halusin nimenomaan polvipituisia useammat tai siis heti tuohon polven alapuolelle. Syyskuun alussa reissuun ja ihan parhaita housuja sinne tunikoiden ym. kanssa.

Parit pitkätkin ostin, jotka ihan käsipeliompelulla lyhennän itse. Täyspitkistä en itse tykkää.

ap

Vierailija
6/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa leggareista on niittejä, osassa naruja ja joissain "reikiä". Osa kuositettuja ja joitain erikoisempia ostin kahdet eriväriset.

Yksiä lukuunottamatta makosivatkin alle kympin/pöksyt. Sattui hyvä tutka tosiaankin kun parien noiden hinta oli kolmenkympin tienoilla =o)

Vierailija
7/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siksi avannut joitain keskusteluja täällä ollenkaan, kun jo otsikosta pystyi päättelemään, että jotkut tosiaan inhoaa niitä. Mun mielestä ne on kivannäköisiä ja voi pojat miten mukavia päällä. Kunpa niitä saisi aina ja ikuisesti!

Vierailija
8/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kehiin siis =o)

ap

Vierailija
9/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kuvia leggarit jalassa tässä odotellankin.

Vierailija
10/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä häihin ole laittanut, enkä taida tulla laittamaankaan.

Jos on ihan lämmin, niin eikös ole kiva olla sääret paljaana?

Ja mä pidän legginssejä vaan kun ei tarkene paljain säärin ja todellakin vain täyspitkinä.

No ok, on mulla parit capri pituiset. Käytän niitä jos tosi lämmin ja tunika liian lyhyt pidettäväksi ilman.

Vierailija
11/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää kyllä kuvat laittamatta, en ensinnäkään osaa ja toiseksi en kestä murskakritiikkiä. Jos ap tohtii, niin katson mielelläni, ne kuulosti niin ihanilta ostoksilta.

Vierailija
12/21 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun olet löytänyt monet mieleisesi legginsit ja kiva, kun aiot niitä käyttää :) Se on ihan ok, kunhan käytät niitä kavereittesi luona tai jotain? Itsekin omistan muutamat mutta en koskaan niitä laittaisi ulkomaailmaan!!

Ole ystävällinen ja et kuitenkaan häihin niitä laita, ethän?

Suomalaiset ovat ihan ylivoimaisesti Euroopan huonoimmin pukeutuva kansa. Olen asunut lähes parikymmentä vuotta manner-Euroopassa ja joka kerta Suomessa käydessäni joudun ikäväkseni järkyttymään. En tiedä mistä niin kovin välinpitämätön pukeutuminen kanssaihmisiä kohtaan nousee? Ehkä ei ole ollut esimerkkiä lapsuudessa tai jotain?

En kivitä enkä mollaa mutta ap voisi nyt näyttää esimerkkiä kaikille leggins-faneille pukeutumalla hääjuhlaan arvokkaalla tavalla.

Vierailija
13/21 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten katsetta kestämättömät sääret. Eli kumpi olet?

Ja aikuista naista leggarit ei kaunista ja on muutenkin jo niin last seasonia =9

Vierailija
14/21 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja tykkään legginseistä.. Enkä ymmärrä miten se ketään muuta haittaa, tai edes kiinnostaa..

Vierailija
15/21 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja tykkään legginseistä.. Enkä ymmärrä miten se ketään muuta haittaa, tai edes kiinnostaa..

ja ihan pakko sitä vaan on katsella ympärilleen ja havainnoida muita ihmisiä, joten ei voi välttyä näkemästä. Sitä vaan ihmettelee, miksi nämä ihmiset eivät välitä ulkonäöstään ollenkaan

Vierailija
16/21 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ihmiset uskaltavat pukeutua siten kun hyvältä tuntuu. Minä olen sen verran trad. pukeutuja, että käyttäisin legsejä vain jossakin jumppatilanteessa.

Katselin lasten n.10 v. vaatteita ja siellä oli tosi hienoja legsejä tämän ikäiselle.

Vierailija
17/21 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten katsetta kestämättömät sääret. Eli kumpi olet?

Ja aikuista naista leggarit ei kaunista ja on muutenkin jo niin last seasonia =9

Hahaa!

Mikäköhän teini siellä kirjoittele?

Ei aikuisen naisen tarvitse niin muodin mukaan juosta. :D Aika surkeaa on elämä jollain, jos pitää jotain "last seasonia" miettiä vielä aikuisiässä. Elämässä on merkityksellisiempiäkin asioita. Pääasia on, että näyttää hyvältä. Ja leggarit on vielä mukavat päällä!

Jollain taitaa olla melkoinen vihasuhde leggareihin! ;) Kun näitä aloituksia ja kommentteja olen seurannut...

Vierailija
18/21 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa laittaa kuvi. Ja aion ne häihin laittaa, halusitte tai ette ;)

Olen itse goottihenkinen, mutta arkipäivässä suht tavis. Häät ovat rockhäät, 40 vuotiaita ovat pariskunta ja me vieraatkin suurimmaksi osaksi.

Laita todella kauniin goottihenkisen korsettitoppitunikan, maksoin siitä itseni ihan kipeäksi ja todellakin polven alapuolimittaiset pvc-nahkan näköiset legginsit ja ihanat nilkkurit koooorkeilla koroilla, kengät remmikengät kokonaan vaikka nilkkurit. Mielettömän ihanat.

Jos on kylmä, laitan pidemmät vastaavat housut ja saappaat.

Vierailija
19/21 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta nimenomaan nuo korostaa niitä. Onpahan edes jotain mitä esitellä kropassa.

ap

Vierailija
20/21 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa laittaa kuvi. Ja aion ne häihin laittaa, halusitte tai ette ;)

Olen itse goottihenkinen, mutta arkipäivässä suht tavis. Häät ovat rockhäät, 40 vuotiaita ovat pariskunta ja me vieraatkin suurimmaksi osaksi.

Laita todella kauniin goottihenkisen korsettitoppitunikan, maksoin siitä itseni ihan kipeäksi ja todellakin polven alapuolimittaiset pvc-nahkan näköiset legginsit ja ihanat nilkkurit koooorkeilla koroilla, kengät remmikengät kokonaan vaikka nilkkurit. Mielettömän ihanat.

Jos on kylmä, laitan pidemmät vastaavat housut ja saappaat.

Mä laitan viikonloppuna 50-juhliin ihan vain leggingsit ja pitkähkön tunikan. Mun sääret ei kestä näyttämistä, ovat sen verran arpiset, enkä ole mekkoihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan