Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska tapaus markkinoilla

Vierailija
02.08.2011 |

Keski-äkäinen mies oli myymässä vaimonsa tekemiä koruja, ihan simppeleitä vaijeriin pujotettuja kivihelmiä ja metallisia helmiä.

Juttelin sedän knassa ja mainitsin että teeen itsekin itselleni koruja, tosin hiukan eri menetelmin, korukivistä ja hopeasta punomalla. hetken päästä setä kertoi kuinka moni tulee sanomaan että tekee myös itse koruja ja että ne ovat vähän sennäköisiäkin.

Musta se oli huvittavaa, joko hän tahallaan halusi "vähätellä" minun tekemisiäni tai sitten hän vain unohti mun maininneen että teen myös itse.

Ihmiset on hassuja

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muutakaan ihmeellistä. En ymmärrä mistä otit itseesi tai"huvituit"

Vierailija
2/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyn joskus kaverin kanssa hänen korujaan, ja lähes joka toinen pysähtyjä kertoo, miten tekee itsekin jne. Pitäisikö minun kokea se ystäväni vähättelynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyn joskus kaverin kanssa hänen korujaan, ja lähes joka toinen pysähtyjä kertoo, miten tekee itsekin jne. Pitäisikö minun kokea se ystäväni vähättelynä?

jos joka toinen pysähtyjä sanoo ystäväsi tekemien korujen olevan vähän sennäköisiä, vähättelevällä äänellä.

vastavuoroisesti kysyisin sinulta että tykkäätkö kyttyrää kun ihmiset pysähtyy katsoman ja juttelemaan mutteivat osta mitään :O)

Vierailija
4/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kertoa?

Vierailija
5/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kertoa?

Vierailija
6/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ne korut ovat enemmänkin syy päästä rupattelemaan. Harva niitä vähättelee, päinvastoin, kyselevät ohjeita jne. sillä ystäväni ei ole ihan maijameikäläinen. Ei kaikilla ole varaa ostaa aitoa kauneutta, mutta kaikilla on oltava varaa sitä ihastella ja siitä puhua.

Vierailija
7/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ne korut ovat enemmänkin syy päästä rupattelemaan. Harva niitä vähättelee, päinvastoin, kyselevät ohjeita jne. sillä ystäväni ei ole ihan maijameikäläinen. Ei kaikilla ole varaa ostaa aitoa kauneutta, mutta kaikilla on oltava varaa sitä ihastella ja siitä puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan