Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 160cm voi olla jarkyttavan laiha painaessaan 50kg? Kun itse painoin 50kg (173cm) olin laiha, mutta ein voi uskoa etta 160cm olisi laiha kun painaa 50kg.

Vierailija
02.11.2005 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 170 cm ja 60 kg.

Vierailija
2/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuranko ei ole kaunis. Naisessa kuuluu olla jotain muutakin kuin luuta ja nahkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylipainokin on syömishäiriön seurausta.

Vierailija
4/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole ollut vain laiha, vaan todella ruikku, mahdollisesti jopa sairaalloisen laiha (vaikea sanoa, kun ei tiedä ap:n vartalon rakennetta, lihasmassan painoa suhteessa löysään (lihashan painaa enemmän) yms...). Mä olin itse laihimmillani 160cm/47kg ja voin sanoa, että olin ihan alipainoinen. Ruumiinrakenne mulla on siro, mutta toisaalta lihastakin löytyy. Nyt olen terveen hoikka, painoa 53 kg.

Vierailija
5/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

150cm 40kg ok ja sitä rataa.. Sehän on niin, että lyhyemmän ja pidemmän ihmisen painoa ei voi vertailla, koska ihmisessä nyt on van tietty määrä lihaksia ym. vaikka pituus olisi vain 150cm. Esim. minä 162cm ja ihannepaino on varmasti tuossa 57-60. Toisaalta uskon, että myös 170cm on hyvän/sopivan kokoinen noin 60 kiloisena.

Vierailija
6/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yksi 160cm

Vierailija
7/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole tyytyväinen takapuoleesi niin tee asialle jotain. Laihduttaminen ei ole ainoa keino muokata kroppaansa.

Vierailija
8/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastanut aina paljon urheilua, ei ole läskiä mutta lihaksia kyllä. Eikä tarkkaile painoaan.

Eiköhän tuo kuitenkin ole yksilöllistä mikä on kenellekin se sopiva tai yli- tai alipaino.

Vierailija
9/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen et ihmisillä on erilaisia olotiloja erilaisissa ruumiissa. toinen tuntee olevansa hoikka jos BMI on 20, toinen jos BMI on 24. dorka!

Vierailija
10/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin olemaan sairaalassa pari viikkoa esikoisen syntymän jälkeen jälkikomplikaatoiden takia, ja sain " lihottavan" ruokavalion + suonensisäisesti jotain glukoosia koska olin kuulema liian hoikassa kunnossa ja tarvitsisin voimia vauvan hoitoon ja imetykseen. Totuus oli että painoin 64kg ja pituutta 174cm. Minua ei siis edes punnittu ennekuin itse pyysin. Voin sanoa, että sekä kätilö että lääkäri hieman ihmettelivät, olivat luulleet minun painavan ainakin 10kg vähemmän... Joten se siitä painoindeksin luotettavuudesta.

Vierailija
11/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet eivät istuneet ja pää näytti suurelta, reidet olivat tikut. Kyllä se riippuu aika paljon ruumiinrakenteesta mikä paino näyttää hyvältä, siroluiset eivät " vaadi" niin paljon kiloja. ;)

Vierailija
12/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikalta. ISouisella jo luut painaa enemmän.

Vierailija
13/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku alan ihminen valaista näille pöntöille nyt näitä painon asioita, kiitos!

Vierailija
14/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen n. 57-60 ja pituus on 162cm ja olen ikäni treenannut joten lihakseni on jo nuoresta muokkautunut isommiksi kuin valtaosalla.

Vierailija
15/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 164centtinen. Alimmillaan painoni on ollut 53 kiloa ja silloin oksentelin päivittäin kun pahat allergiat iskivät...

Ennen tutkimusten valmistumista lääkäri sanoi minulle että taidan sairastaa syömishäiriötä yms. kun olen niin laiha? Tutut kauhistelivat ulkonäköäni. Olin niin luinen, kylkiluut näkyivät ikävästi ja kasvot niin kapeat. Jos siitä painoni olisi vieä laskenut niin olisin joutunut sairaalaan...

Sen tiedän että mulla on aika leveät hartiat ja isot luut, näin hierojat yms. sanoneet. Mutta siltikään en voi uskoa että joku 164c. pitkä voi näyttää hyvältä jos painaa 50 kiloa tai jopa sen alle!!!

Vierailija
16/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta siltikään en voi uskoa että joku 164c. pitkä voi näyttää hyvältä jos painaa 50 kiloa tai jopa sen alle!!!

Vierailija
17/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu mistään laihuudesta tai lihavuudesta, vaan siitä että noita asioita yleensäkään viitsii miettiä. SIIS KELLÄ OIKEASTI KIINNOSTAA MITÄ KUKAKIN PAINAA. ELÄKÄÄ ELÄMÄNNE ÄLKÄÄKÄ TURHAAN MUREHTIKO!!!

Tämä päivä voi olla viimeinen päivä elämässänne, haluatteko todella käyttää sen miettien jotain vähäpätöisiä painojuttuja???

Vierailija
18/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen 164centtinen. Alimmillaan painoni on ollut 53 kiloa ja silloin oksentelin päivittäin kun pahat allergiat iskivät...

Ennen tutkimusten valmistumista lääkäri sanoi minulle että taidan sairastaa syömishäiriötä yms. kun olen niin laiha? Tutut kauhistelivat ulkonäköäni. Olin niin luinen, kylkiluut näkyivät ikävästi ja kasvot niin kapeat. Jos siitä painoni olisi vieä laskenut niin olisin joutunut sairaalaan...

Sen tiedän että mulla on aika leveät hartiat ja isot luut, näin hierojat yms. sanoneet. Mutta siltikään en voi uskoa että joku 164c. pitkä voi näyttää hyvältä jos painaa 50 kiloa tai jopa sen alle!!!

Vierailija
19/19 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 165cm ja painoa on 52 kiloa. En ole mielestäni liian laiha, urheilen säännöllisesti, mutta siitä huolimatta vyötäröltä löytyy myös " makkaroita" . Painoin puoli vuotta sitten 57 kiloa ja silloin tunsin oloni epämukavaksi, vaatteet kiristivät ja vatsaakin oli enemmän. Itse viihdyn paremmin tämänkokoisena. Uskon kyllä, että myös ruumiinrakenne vaikuttaa asiaan, joku 165 senttinen voi näyttää paljon laihemmalta 52 kiloisena kuin minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi