Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit/ ajattelisit seuraavassa tilanteessa?

Vierailija
30.07.2011 |

Ulkona olisi 30 astetta varjossa. Ajelisit jossain korvessa autolla ja autosi hajoaisi. Kännykästä olisi loppunut virta, juomista ei olisi mukana ja ketään ohikulkijoita ei ole. Mitä ajattelisit ja miten tsemppaisit itseäsi tuossa tilanteessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siin muu auttais kun jäädä auton varjoon makaamaan...

Paitsi jos tietäis että lähellä olis runsaammin liikennöity tie. Kyllä mä johonkin tunnin matkan päähän yrittäisin kävellä. Mä en kyllä lähtis mihinkään syrjässä olevalle tielle ajelemaan ilman vettä.

Vierailija
2/5 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivoisin että joku auto tulisi vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisinta Suomea lukuunottamatta autotieltä pääsee ihmisten ilmoille kyllä tunnissa.

Vierailija
4/5 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvin on vaikea kuvitella, että päätyisin tuohon tilanteeseen. Aina varaan matkalle vettä ja tarkistan puhelinten (2kpl) akut. Mulle on iskostettu, että matkalla voi sattua mitä vaan ja siksi varustautuminenkin on sen mukaista...

Mutta jos nyt noin olisi kuitenkin käynyt, niin puoli tuntia yrittäisin kävellä ainakin nähdäkseni löytyykö asutusta. Ellei, menisin potemaan nestevajausta ja kiroilemaan autolle, masentuneena ja epätoivoisena, luovuttaneena. Kai siitä nyt joskus joku ajaa. Yrittäisin etsiä mustikoita tien lähistöltä janoon.

Vierailija
5/5 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis pakkasta, paikka pohjoisessa ja lähimpään asumukseen kilmetrejä. Onneksi sinä iltana liikkui toinenkin auto, jossa päästiin eteenpäin.

Ja tämä tapahtui ennen kännykkäaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi