Onko muita, jotka haluaisivat vain olla kotona lomalla?
Voisin vain maata nurtsilla ja lukea kirjoja koko loman, mies tykkää tehdä jonkin reissun ja aina olen hänen mielikseen lähtenyt. Nytkin ärsyttää kun ensi viikolla menee monta hienoa hellepäivää hukkaan reissussa...blää.
Kommentit (9)
kompromissia? Lähtisitte esim 2-3 päivän reissulle? Mäkin tykkään olla kotona, mies kans. Lasten kanssa käytiin tänä kesänä vaan pari päivän reissua merenrannalla ja huvipuistossa. Muuten pestiin mattoja, nypittiin rikkaruohoja, käytiin marjametsällä...
jos kotona pitäisi olla loman ajan.
tosiaan, että saisin viettää aikaa kotona, ihan rauhassa. No pikkulasten kanssa rauha on kaukana, mutta silti saisin olla omalla pihalla ilman kiirettä minnekään.
Vaan ei. Neljän viikon kesälomasta kotona ei oltu varmaan kuin yhtenä päivänä, ja silloinkin siivottiin. Ei, en saanut maata keinussa tai riippumatossa, en rauhassa ryystää kahvia terassilla, ehei, aina piti olla menossa joka paikkaan.
Nyt on tulossa viikonloppu ja sekin on jo hemmetti soikoon varattu ties mille menoille.
tosiaan, että saisin viettää aikaa kotona, ihan rauhassa. No pikkulasten kanssa rauha on kaukana, mutta silti saisin olla omalla pihalla ilman kiirettä minnekään.
Vaan ei. Neljän viikon kesälomasta kotona ei oltu varmaan kuin yhtenä päivänä, ja silloinkin siivottiin. Ei, en saanut maata keinussa tai riippumatossa, en rauhassa ryystää kahvia terassilla, ehei, aina piti olla menossa joka paikkaan.
Nyt on tulossa viikonloppu ja sekin on jo hemmetti soikoon varattu ties mille menoille.
MInä olen nyt tän ekan lomaviikon yksin kotona, kun mies on vielä töissä ja lapset mummolassa. Ah, että nautin, kun aamulla juon ulkona kahvit, käyn lenkillä, vähäksi aikaa tulen tänne ja nyt kohta lähden ulos lukemaan ja nauttimaan olostani!! ap
Voisin vain maata nurtsilla ja lukea kirjoja koko loman, mies tykkää tehdä jonkin reissun ja aina olen hänen mielikseen lähtenyt. Nytkin ärsyttää kun ensi viikolla menee monta hienoa hellepäivää hukkaan reissussa...blää.
Hoidan puutarhaa kaikella rakkaudella, kerään sieniä, marjoja, säilön, pakastan jne. Sinällään en osaa vain maata nurmikolla lukemassa, itse ainakin vain veltostuisin liikaa.
Mutta en kuitenkaan kovin paljoa kotia edemmäs haluaisi mennä. Täällä on kuitenkin niin paljon tekemistä, että potisin huonoa omaatuntoa jos reissattaisiin koko loman ajan.
Mä tykkään kotona olosta, mutta myös ulkomaan matkoista. Sen sijaan kotimaan kiertäminen ei nappaa yhtään, enkä mökille lähde.
Mutta parisuhde on aina kompromissi, eli meillä tehdään asioita molempien ehdoilla, tosin pidän huolen että on myös päiviä milloin en tee yhtään mitään :)
Hoidan puutarhaa kaikella rakkaudella, kerään sieniä, marjoja, säilön, pakastan jne. Sinällään en osaa vain maata nurmikolla lukemassa, itse ainakin vain veltostuisin liikaa.Mutta en kuitenkaan kovin paljoa kotia edemmäs haluaisi mennä. Täällä on kuitenkin niin paljon tekemistä, että potisin huonoa omaatuntoa jos reissattaisiin koko loman ajan.
Mutta se on eri asia, on kuitenkin tässä kotosalla. Äh, taidan olla vähän poikkeava, ap
1 vk oltiin rantalomalla, kävästiin Tallinnassa, muuten oltiin tässä kotona.
Mulla oli vielä 2vk lomaa, tässä kotona sekin on mennyt.
Ikinä ei ole näin tylsää lomaa ollut.
En ymmärrä mitä on tapahtunut, ennen kierrettiin Suomessa vaikka missä, huvipuistot, puuhamaat, keskisen kyläkauppa, kylpylät ja erilaiset museot. Nyt vaan tätä kotona olemista. Ja mä olen vasta 42v, onko mun elämä tätä nyt tästä eteenpäin????
Neljän viikon lomalla kävin 3päivän Pärnun matkalla. Käyn paikallisessa kahvilassa aamukahvilla, luen ulkona kirjoja, käyn uimassa jne. Viihdyn kotona.