Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pp 14 ja hcg 14

01.11.2005 |

eli eipä taida toivoa olla noin alhaisilla arvoilla...

tänään siis kävin veritestissä ja viikon päähän laitettiin kumminkin uusinta verikoe. mutta, negaan tulokseen olen kyllä varautunut!

Mulle siis tehtiin PAS 2viikkoa sitten ja 2 alkiota siirrettiin. Lauantaista asti ollut pientä vuotoa, yleensä tässä vaiheessa vuoto on ollut jo melko runsasta..

Onko muilla kokomusta noin alhaisesta arvosta? entä onko mitään toivoa, että toi vielä raskaudeksi voi muuttua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävälläni oli vastaavanlainen arvo peräti kahden hoidon jälkeen ja ne luokiteltiin kemiallisiksi raskauksiksi. Tämä on tri Henri Kurunmäen kuvaus kemiallisesta raskaudesta: " kemiallinen raskaus on tilanne, jossa raskaushormoni on koholla osoittaen raskauden alkaneen, mutta sitten tulee varhainen keskenmeno eli vuoto alkaa lähes normaaliin aikaan tai vähän myöhässä. Raskautta ei ole vielä voitu todeta kliiniseksi, eli ultraäänessä ei ole vielä voitu nähdä sikiöpussia eikä sikiötä."

Toivon kuitenkin, että sinun arvosi vahvistuu ja saat iloisia uutisia!!

Vierailija
2/4 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... todettiin aikoinaan pp. 14 arvo jotain 121, uusintatesti 3 pv päästä, eikä arvo tuplaantunut oikeaoppisesti, oli siis ns. kemiallinen raskaus... kohta alkoikin vuoto... sitä kesti yhteensä 20 pv, aina välillä loppuen ja loppua kohden hiipuen...

Oliko sulla ICSI vai IVF vai mikä hoitona???

Jaksut tilanteen kanssa!

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä mun arvo viittaa sitten siihen, että kyseessä oli kemiallinen raskaus... tai silleen se hoitajakin eilen sanoi, että jonkinlaista kiinnittymisen yritystä on ollut. Tälläinen arvo masentaa huomattavasti enemmän kuin se, että se olisi ollut puhdas nega... koska nyt tuntuu siltä, että oli ns.läheltä piti -tilanne... =(

IVF mulla oli hoitona ja vielä 2 alkiota pakkasessa... eli eikun eteenpäin kohti uutta hoitoa. Menkatkin alkoivat tänään ja teen kumminkin huomenna aamulla kotitestin ja varmistan sen nega-tuloksen... ensi viikon veritestiin en aio sitten mennä.

Nopeesti vaan uuteen hoitoon, niin ehtii vielä tän vuoden puolella.

Vierailija
4/4 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma arvoni oli pp 12 veritestissä 13. Vuoto alkoikin sitten parin päivän päästä siitä kun lopetin luget. Sain myös kemiallisen raskauden diagnoosin.

Itse koin tilanteen päinvastaisen silloin. Olin onnellinen siitä, että sentään kiinnittymisYRITYSTÄ oli tapahtunut. Koskaan aiemmin sitä ennen (siihen mennessä oli tehty 3 tuoresiirtoa ja 3 passia) veritestissä ei ollut hcg noussut piirun vertaa. Tuli olo, että hei, onko meillä sittenkin mahdollisuus onnistua...

Voimia jatkoon ja peukkuja!