Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien tyttöjen ja naisten pitäisi katsoa tämä! linkki

Vierailija
26.07.2011 |

http://front.moveon.org/kate-winslet-i-dont-look-like-that-and-i-dont-d…

Ja tietysti poikien ja miesten myös!

Fiksu miniluento siis mainosten ja lehtikuvien antamasta naiskuvasta! Photoshoppauksesta ja muusta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I wish I'd look like Cindy Crawford!"

Vierailija
2/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan katso tänne linkitettyjä videoita, mutta tämän katsoin. Asiallista puhetta. Välillä mua ahdistaa tälläkin palstalla nää ihme läskifoobikot ja ulkonäköfasistit. Ei itseni takia - mä oon aikuinen ja kestän kyllä kaikenlaisia mielipiteitä - mutta mietinpä vain, millaisia lapsia nämä naiset kasvattavat. Omassa lähipiirissäni ei ole ulkonäköfasisteja, mutta muutaman läheiseni sukuun kuuluu joitain tällaisia laihuusfanaatikkoja, jotka puhuvat jatkuvasti muiden painosta, läskeistä ja laihduttamisesta. Eräs läheiseni onkin huolissaan, miten tämä puhe vaikuttaa hänen lapsiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt mitään noin vaikuttavaa! Täyttä asiaa!! Jos joskus saan tyttären, yritän kaikin tavoin osoittaa hänelle, että minä olen omaan tuikitavalliseen naisen vartalooni täysin tyytyväinen. Kaikkine näppylöineen, arpineen, selluliitteineen ja karvoineen. Terve oman kehon hyväksyminen on tärkeä asia. Järkyttäviä nuo kuvat langanlaihoista malleista. Puhujakin sanoi, että hän aina ajattelee, etteivät mallit enää voi muuttua laihemmiksi. Mutta silti ne muuttuvat. Surullista.

Vierailija
4/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuossa oli jotain uutta tai mullistavaa, niin täytyy olla jossain eristyksissä kasvanut tai täysin pihalla kaikesta sukupuolentutkimmukseen liittyvästä keskustelusta. Ehkä jollekulle 10-vuotiaalle tuossa voisi olla jotain uutta, mutta kuka sen ikäinen edes tietää kuka on Cindy Crawford tai kuka heistä haluaisi millään tavalla muistuttaa Winslettiä? Minäkään en haluaisi, mutta onneksi joillakin meistä on hyvät geenit ;)

Vierailija
5/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi näyttää jokaiselle teinille ja jokaiselle mammalle täällä ja toivoa että edes osa saisi ahaa-elämyksen. olen näyhnyt mainosten siirtyvän katukuvaan ja suurimman osan mainoksista sisältävän naisia vanhingoittavia materiaaleja. olisi vihdoin aika lopettaa markkinatalouden orjuuttava tarpeiden luonti ja vääränlaisen/saaraalloisen naisihanteen ylistys jolloin suomalainen nainen voisi olla vapaa ja onnellinen ja samalla laihtua normaalimittoihinsa, ilman stressiä ihminen voi paremmin.

eivät nuoret ajattele että lehtien ja mainosten tytöt ja naiset olisivat feikkiä. on eri tietää kuin tiedostaa ja samalla tiedostaa käyttäytymisensä syyt

Vierailija
6/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Kate! Hyvä Cindy!

Vierailija
7/12 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt jo tietävätkin nuo jutut, niin uskon.

Vierailija
8/12 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oikeasti näytä yhtä täydelliseltä ja kauniilta kuin lehtikuvien naiset, eivät edes ne kuvien naiset.

..paitsi täydelliset av-mammat, jotka ovat vielä täydellisempiä ja kauniimpia ;)

Vierailija
9/12 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

I wish I looked like Cindy Crawford. Kielioppi, kielioppi. Katsoin ihan tuon takia klipin ettei se nyt vaan noin huonoa enklantia puhu ja oikeassa olinkin.

Selvähän se on että kuvia muokataan, täytyy olla vähäsen yksinkertainen ellei sitä ymmärrä. What else is new?

"I wish I'd look like Cindy Crawford!"

Vierailija
10/12 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkaikkea suosittelisin pojille 10 vuodesta lähtien.

Vierailija
11/12 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kaunis, siis herkullinen! Siinä kuvassa siis, jossa on se valkoinen iltapuku...

Vierailija
12/12 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten tai edes nuorten pitää olla jossain tynnyrissä kasvaneita idiootteja, jos eivät ole kuulleet fotoshoppauksesta ja tiedä, että sitä käytetään kaikkialla medioissa. Vanha virsi ja vielä aika tylsä toteutus. Kiva jos joku löysi jotain uutta tuosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi