Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään ei saisi olla YLPEÄ siitä, että on ollut vain yksi seksikumppani?

Vierailija
15.07.2011 |

Tai että on halunnut säästää neitsyytensä Sille Oikealle?

Minä olen tehnyt näin ja olen siitä ylpeä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole suuntaan tai toiseen tärkeää, kuinka monta seksikumppania minulla on ollut, joten en ole ylpeä siitä että niitä on ollut näin vähän tai paljon.

Olen sitten vastaavasti ylpeä asioista joista varmaan ap ei olisi ollenkaan.

Vierailija
2/12 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minäkin olisin ollut niin viisas aikoinani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan meni niin ja onnellinen olen.

Vierailija
4/12 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko joku kieltänyt olemasta ylpeä?

Itselleni tosin on aivan herttaisen yhdentekevää onko ihmisellä ollut yksi vai sata seksikumppania, se on jokaisen henkilökohtainen asia eikä kumpikaan kumppanimäärä hetkauta minua suuntaan tai toiseen.

Ne muiden kymmenet ja sadat seksikumppanit levittävät tauteja, joita sitten julkisella puolella hoidetaan. Samoin on laita ei-toivottujen raskauksien kanssa.

Vierailija
5/12 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut vain yksi seksikumppani. Se ei johtunut mistään aatteistani eikä ollut pyrkimyksenä, mutta kuten joku muukin kirjoitti, siinä nyt vain kävi niin. En ole silti lainkaan ylpeä siitä, että olen ollut vain yhden kanssa. En ymmärrä, mitä erityistä ylpeilemisen aihetta siinä olisikaan. Se ei ole minusta edes erityisen hienoa, van pikemminkin se on ihan samantekevää.

En siis ole säästellyt itseäni. Mutta en myöskään koe, että mieheni olisi "saanut neitsyyteni". Minulle se neitsyys ei kai koskaan merkinnyt mitään.

Vierailija
6/12 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tavalla tietysti minulle oli tärkeää, että en ihan kenen tahansa kanssa hyppää lakanoiden väliin, mutta loppujen lopuksi niin vain kävi.

Hiukan levoton toki asiasta olen. KOen välillä tunteen, että tietäisin enemmän seksistä, jos niitä seksikumppaneita olisi ollut useampia, eikä kaikki tieto olisi lukemisen ja mieheni kokemusten varassa. Tunnen siis tietyllä tavalla riittämättömyyttäkin asian suhteen. Onhan selvää, että 100 kumppania on jo vähän arveluttava asia, mutta pari kolme tekee ihmisestä jo asiantuntijan. ;)

Vierailija
7/12 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole mitään mielenkiintoa muiden miesten kokeiluun.

Se vaan meni niin ja onnellinen olen.

Vierailija
8/12 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vaan kaikki on niin epävarmoja ja varmistelee asioita virtuaalimaailmassa.

Vierailija
9/12 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppaneita, mutta olen silti sitä mieltä, että sinun tilanteesi olisi optimaalinen. Yksi kumppani on hyvä.

Vierailija
10/12 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko joku kieltänyt olemasta ylpeä?

Itselleni tosin on aivan herttaisen yhdentekevää onko ihmisellä ollut yksi vai sata seksikumppania, se on jokaisen henkilökohtainen asia eikä kumpikaan kumppanimäärä hetkauta minua suuntaan tai toiseen.

Vierailija
11/12 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen sitoutumista. Yhden kumppanin ihmisiä pidetään vähän friikkeinä.

Vierailija
12/12 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikäs siinä, jos kaikki osapuolet tyytyväisiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan