Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kellään muulla ollut outoja "näkyjä" tai tuntemuksia ilokaasun avulla synnyttäessä

Vierailija
15.07.2011 |

mä tunsin olevani jotenkin alkukantainen. Synnyttämässä puun juurella. Tavallaan "näin" ja tunsin kuinka vauvan pää työntyi lantioluitteni lävitse. Kipu oli valtava mutta ponnistus vaihe oli lähes orgastinen.

Ihan ku ois ollu hirvee paskahätä ja pitkän odotuksen jälkeen vihdoin päässyt paskalle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituisia halluja :)

Vierailija
2/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänet kuului oudoilta huone vääntyi, luulin että joku yritti ottaa mua päästä kiinni ja se käsi tuli 1000 kertaa edestakas mun pään viereen. Ihan hullua! En ole IKINÄ ollut noin sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin miten koko maailmankaikkeus oli ollut oikeasti vain muutaman sekunnin kestänyt harha joka oli juuri loppumassa eikä mitään sen enempää ollut koskaan edes ollut olemassa. Toisessa hallussa luulin, että sydämeni oli pysähtynyt ja ihmettelin miksei minua jo tulla elvyttämään. Seuraavan lapsen synnytyksessä otin pari henkosta, mutta heti olo oli niin kamala, että jätin ilokaasun sikseen. Ehkä ei sovi kaikille?

Vierailija
4/13 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin mut tuli niin huono olo et en jatkanut.

Tokalla kerralla muuhun ei sit ollut aikaa. Jossakin "alkumetsässä" mäkin silloin makasin :D

Jos synnyttäisin kolmannen kerran niin ehdottomasti tekisin sen taas ilokaasun avulla. Niin hämärä trippi se oli. Enkä ole koskaan mitään huumeita käyttänyt enkä juo alkoholiakaan juuri nimeksikään mutta ilokaasutripille voisin lähtee taas uudelleen :)

Onneksi se ilokaasu on lukkojen takana ja siellä synnytyssairaalassa :D Muuten olisin kai hönkimässä sitä joka viikonloppu.

Vierailija
5/13 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikään kuin aina henkäisyn aikana pääsin tosi tosi kauas siitä synnytyssalista ja koko tilanteesta. Helpotti, kun se kipu tavallaan "jäi" sinne saliin aina sen tripin ajaksi.

Vierailija
6/13 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tunsin kivun, mutta en jotenkin yhdistänyt, että se olisi omaa kipuani. Ihan kuin olisin vain katsellut katon rajasta, kun joku toinen synnyttää, ja empaattisena tuntenut sen toisen kivut. Ei ihme, että olin ihan pihalla, ja menetin määräysvallan kroppaani täysin.

Jos joskus vielä synnyttää uskallan, tahdon ehdottomasti ilokaasua (jos sitä mulle annetaan). En nimittäin oikeasti pystynyt keskittymään millään lailla itse synnytykseen, mutta olo oli jees.)

Vierailija
7/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntu, niinku oisin leijunu pilvissä. Oli tosi kevyt olo... Ei mulla yhtään toiminu kivunlievityksenä, teki vaan ihmeellisen olon. Ehkä ilokaasulla ois se tarkotus, et tulee ihme tuntemuksia ja kipu unohtuu :D Olisin halunnu, et mies ois "maistanu" kans ilokaasuu, mut ei suostunu :(

Vierailija
8/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin tuli tosi alkukantanen olo,kun oksensin aivan kaiken pihalle mitä olin syönyt ja varmaan osan sisuskaluistanikin...eikä tarvinnu kun yhet henkoset vetästä

Vierailija
9/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyssalin kellon ääni kuulosti hirveän voimakkaalta, hallitsevalta. Lisäksi kello kasvoi ja huone kallistui. :D

Vierailija
10/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä unohdin molemmilla kerroilla maskin naamalle ja olin ihan kun kännissä. En tajunnu mistään mitään. Kun kätilöt huomas sen niin otti kaasun pois multa. Päässä humisi ja ajattelin saavani aivoverenvuodon.

Vierailija
11/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää trance musaa,sen musiikin muistan vieläkin. Kätilöstä lähti huonot vibat,muistutti jotain inhaa tuttua.Sain täällä haukut kun kerroin et uhkasin vetää kätilöä turpaan.Kuulin harhoja myös.

Vierailija
12/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin olevani mörkö.

Vierailija
13/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää trance musaa,sen musiikin muistan vieläkin. Kätilöstä lähti huonot vibat,muistutti jotain inhaa tuttua.Sain täällä haukut kun kerroin et uhkasin vetää kätilöä turpaan.Kuulin harhoja myös.

sanoin kaverilleni joka oli mukana siellä,et "hei hei vauva" ja vilkutin vatsalle,"Siellä meni vauvan viimeiset potkut"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan