todella turhauttavaa käydä työhaastattelussa
kun todennäköisyys että ylipäätään vois saada sen paika on häviävän pieni. musta on niin turhaa että ne kutsuu 12 henkilöä haastatteluun, jos niillä on se yks tyyppi minkä ne haluaa sinne töihin. mä en oikein ymmärrä miks ne tekee sen silleen, jos kerta näillä muilla on mahiksia vain ja ainoastaan jos tää yks jostakin syystä kieltäytyy. ja sitten vielä haastattelussa kertoo, että niillä on tää yks vahva ehdokas. tuntuu sitten siltä että ne vaan huvin ja urheilun kannalta mua juoksuttaa siellä. ei ymmärrä, ei. eihän mulla oikeesti oo parempaa tekemistä, mutta taas tuli yks tyhjänpäivänen haastattelu lisää, eli nyt niitä on jo kahdeksan, eikä vieläkään töitä.
Kommentit (3)
tyhjänpäiväisistä asioista mä pystyn puhumaan ilman haastatteluissa käymistäkin. -ap
Ihmisenäkin olen ystävällinen ja reipas.
Mitä hittoa ne haluaa työntekijältä, ettei tarvi maksaa paljon palkkaa...
Samalla kiroan alimpaan he......n kaikki mahdolliset työkkärin työharjoittelijat joita yrittäjät käyttävät surutta hyväkseen ja säästyvät palkkaamasta oikeata työntekijää minkä monet todellisuudessa tarvitsisi!
Itse olen ollut 13kk työtön, hakemuksia lähtenyt tänä aikana 92kpl. Olen ollut 20 haastattelussa. Eilen sain tietää että pääsen töihin: upea työtehtävä ja vielä vakipaikkakin. :-)
Joten kyllä kannattaa jaksaa vaan tsempata ja tsempata!