Yhä edelleen moni mieltää karppauksen vain laihdutuskeinoksi
Kommentit (9)
Olen jättänyt kaiken vaalean viljan ja lisätyn sokerin pois. Onko tämä karppausta?
Helpoin tapa tuhota yhteinen planeettamme.
karppaajaa joka olisi laihtunut.. no ehkä hetkellisesti, mutta kohta ovat entistä pölsympiä
laihduttaa.
Ja laihtunut olen edelleen, vaikka tuon lopetinkin.
Se on kyllä laihtunut. Että ei nyt kauhean suuri muoti-ilmiö taida olla kyseessä.
joutuvat syömään paljon proteiinia jotta pysyvät hoikkina. Minä pysyn hoikkana pullallakin.
onhan sitä aina vaikka mitä hömppää. Aikoinaan luettiin voihyvin-lehteä ja oltiin kasvissyöjiä ja hymisteltiin puiden kanssa. Nyt karpataan ja ahmitaan rasvaa ja ei hymistellä vaan hyökätään aggressiivisesti.
Aina tulee uusia tuulia ja menee ja aina on ihmisiä, jotka lähtee näihin matkaan vaahtoamaan.
Karppaus ei ole mitään uutta auringon alla.
Monella se dieetti vaan lopahtaa kun paino saavutettu. Äsken juttelin erään nuoren kanssa, joka sanoi lopettaneensa, mutta ihme kyllä se ei ollut lihonut takaisin. Tosin ei syönyt punaista lihaa. Sanoi kaverinsa laihtuneen dieetillä 10 kg ja olivat sille tulleet korkojen kera takaisin. Että muoti-ilmiöstä siinä puhutaan. Ensi vuonna kukaan tuskin puhuu. Näitä tulee ja menee.