Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurojen väreistä tietävät?

Vierailija
12.07.2011 |

Millainen olen, jos aurani värit ovat punainen, oranssi ja musta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olen, jos aurani värit ovat punainen, oranssi ja musta?

2001 -mallisen Scanian alustalle rakennettu keskiraskas lumiaura.

Oikeesti: työnnä noi "aurasi" sinne minne ei aurinko paista...

Vierailija
2/6 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo, minkä värisiä eri ihmiset ovat toisinaan. Aika jännä juttu mielestäni, että hahmottaa ihmiset näin. Mutta lapsi on nyt nukkumassa, joten en voi esittää kysymystä-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toissapäivänä tein ihan sikapitkän auratestin, jonka linkkiä en nyt kyllä muista.

Mutta noi värit mulle tuli vastauksena.

Oikeasti olen uskossa oleva kristitty, tein kai vähän syntiä tehdessäni tuon testin?

Vierailija
4/6 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntemustahan kai tuollaisilla haetaan?

Vierailija
5/6 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toissapäivänä tein ihan sikapitkän auratestin, jonka linkkiä en nyt kyllä muista. Mutta noi värit mulle tuli vastauksena. Oikeasti olen uskossa oleva kristitty, tein kai vähän syntiä tehdessäni tuon testin?

Aurat ovat luojan luomia ominaisuuksia nekim, ole huoleti :)

Mutta noi värit antavat vaikutelman metallimusiikin liiallisesta kuuntelemisesta...

Vierailija
6/6 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toissapäivänä tein ihan sikapitkän auratestin --- Oikeasti olen uskossa oleva kristitty, tein kai vähän syntiä tehdessäni tuon testin?

Moikka, rakas sisko tai veli :) Itsekin koen olevani kristitty ja jäin vaan pohtimaan tuosta viestistäsi, että jos olemme saaneet löytää jotain niin arvokasta ja ainutlaatuista kuin todellisen pelastuksen ja Jeesuksen Kristuksen, niin kyllä se saattaa uuteen valoon kaikki muut uskomukset - jotain tällaista oon itse kokenut.

Kuten tiedät, tällainen väite Jeesuksen ainutlaatuisuudesta voi kuulostaa "hullutukselta" sellaiselle,joka ei ole vielä voinut ymmärtää ja vastaanottaa Jumalan anteeksiantoa ja pelastusta.

Mutta jos me olemme sen saaneet ottaa vastaan niin tiedostetaan sen arvo, jos vain mahdollista :)

Tämän kaiken kirjoitin vain hyvää tarkoittaen sinua kohtaan. Omasta kokemuksesta tiedän, miten vaikeaa saattaa olla kristillisen uskon/pelastuksen vastakkaisista katsomuksista irrottautuminen ja vapautuminen - nehän nimenomaan vievät ihmistä poispäin Isästä, Kristuksesta, armosta ja pelastuksesta. Kaikkea hyvää sulle sillä arvokkaalla tiellä, jolla Isä on sinut löytänyt (ehkä sen voi näinkin sanoa!).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä