Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantakalvon tulehdus

Vierailija
07.07.2011 |

Onko kellään ollut?

Miten selvisitte siitä?

Onko uusinut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sitä.

Vierailija
2/11 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOitona yölasta ja venyttelyt päivisin. Lopulta parani asuntomessuilla, kun kävelin jalkani kipeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä nyt 3 vuotta. Pikkuisen vaivasi pari kuukautta siten, että aina, ku nousi liikkeelle, ensimmäisten askelten aikana ei tohtinut astua kunnolla, kun kantapäähän sattui. Sitten paheni ja oli pahempana ehkä 2 kk eli pakotus oli aika kova ja tuntui kuin kantapää räjähtäisi. Hoitona käytin vain jäykkäpohjaisia kenkiä. Meni ohi ilman pistoksia tai muita hoitoja. Niin tai venyttelin mä kyllä esim. pohkeita. On kyllä kiusallinen vaiva! Onneksi mulla ei ole uusinut. Onhan siihen kaikenmaailman lastahoitoja, kortisonipistoksia ja pohjallishoitoakin.

Vierailija
4/11 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti ei crocseja tai muita pehmeäpohjaisia kenkiä! Itsellänikin todennäköisesti sen aiheutti tennarit, joissa on aivan liru pohja.

Vierailija
5/11 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muotoon tehdyt jäykät tukipohjalliset. Sain maksusitoumuksen ja teetin jossain asiaankuuluvassa liikkeessä

Vierailija
6/11 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ollut?

Miten selvisitte siitä?

Onko uusinut?

On tälläkin hetkellä. On ollut jo vuosia on-off ja on pahentunut painon lisääntymisen myötä. Kerran olin kivun takia lääkärin määräyksestä pari viikkoa levossa, joka auttoi.

Vierailija
7/11 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhtäkkiä parani itsestään, juuri kun olin luopunut toivosta. Luin vaivasta paljon, ja useimmiten kerrottiin, että paranee itsestään yleensä noin vuodessa, ja niinhän se teki. Vaiva taisi tulla huonoista kovapohjaisista talvikengistä. Hoidoksi ostin parit kengät, joissa on hyvät iskunvaimentimet ja pehmusteet kantapäiden kohdalla. Kävellä kun oli pakko mm. tunnin työmatkat. Oikea kantapää oli kuin olisi paljaalla luulla astunut, hirveän tuskallista. Mutta kenkä, jossa on kunnon iskunvaimennus, auttaa ehdottomasti.

Vierailija
8/11 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoisa vastauksia.

Eipä kovin helpolta vaivalta kuulosta,eikä myöskään tunnu.

Eilen sain saikua pari viikkoa ja uuden lääkäri ajan saikun lopulle. Hain myös yö/lepolastan.

Tää on kans silleen pikkuhiljaa pahentunut. Ensin oli vain pieniä tuntemuksia jalassa,jotka on nyt pahentuneet et kävely on toisinaan hirveän tuskallista. Ihan kuin joku iskis puukolla kantapäähän. Töissä joudun olemaan koko ajan jalkojen päällä.

Vierailija
9/11 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hiilikuitujäykisteiset. Ei ehkä ihan täysin jäykät.

Vierailija
10/11 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt pari viikkoa ollut kantapää ihan sairaan kipeä, kun lähden kävelemään. Ihan tuskaa, melkein huuto pääsee, kun varaan jalalle. Mulla on vielä lomaa, mutta jos tuo kipu tällaisena jatkuu loman jälkeen, niin mietin, miten ihmeessä mä pystyn töitä tekemään. Miten lääkäri tutkii? Otetaanko kuvia?

Vierailija
11/11 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tutki painelemalla ja kun kipu oli just tyypillisessä kohdassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän