Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä erottaa vesirokon ja enterorokon?

Vierailija
06.07.2011 |

Meidän 8kk ikäsellä tytöllä on ilmaantunut olkpäihin, rintaan, peppuun ja kaulaan punasia näppylöitä, en oo ainakaan huomannut että olis raapinu niitä, mutta kuvahaulla googlesta katoin että ovat saman näköisiä kun edellä mainituissa rokoissa, mutta ei ole vielä ainakaan tullut mitään sellasia selkeitä vesikelloja.. Ajattelin kyllä soittaa huomenna neuvolaan ja kysyä saisiko aikaa että pääsis näyttämään niitä, mutta kun kiusaa koko ajan mieltä ni ajattelin kysäistä täältä olisko tietoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suussa. Eli veikkaisin vesirokkoa.

Vierailija
2/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietein että kun ei ole suussa ainakaan mitään mun nähdäkseni niin taitaa olla lähempänä vesirokkoa.. Kamala vaan kun oon itte aina ihan neuroottinen kaikissa sairauksissa ja oletan jotain pahinta ja sen takia oon koko ajan tuijottamassa noita nyppyjä :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesirokkoa, niin kyllä ne huomenna on rakkuloilla. Älä nyt ihmeessä mene neuvolaan muita tartuttamaan.

Vierailija
4/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyksissäkin on lappu ovessa, että jos on vesirokko, niin ei saa mennä sisään, vaan ottaa etukäteen yhteys henkilökuntaan.

Vierailija
5/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei tule vartaloon rakkuloita(korkeintaa sormiin/kämmeniin,varpaisiin/jalkapohjiin ja suuhun niin kipeitä ettei pysty syömään eikä juomaan.vesirokossa huomaat jo aika pian näppylästä onko siinä pieni kello keskellä kun tarkkaan katsot.entero nostaa yleensä korkeen kuumeen,myös vesirokossa on kuumetta.