Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivaksiopettelevalle kestoja vai opetteluhousuja

31.10.2005 |

1,5-vuotiaani on alkanut viime päivinä oppia potalla käymisen ihanuuden, siis niin että osaa itse pyytää potalle pääsyä kun pissattaa. Talvea ja ulkoilua ajatellen (ja öiksi myös) olen aikeissa hankkia hänelle joko kestovaippoja tai kuivaksiopetteluhousuja. Tähän asti on siis kertakäyttövaipat ollut käytössä. Osaisiko joku nyt neuvoa kummat olisi kätevämpiä käytössä? Jotenkin ajattelen, että vaippoja olisi helpompi käyttää jos öitäkin ajattelee (siis niin että voisi lisätä imua yöksi), mutta housut taas olisi päivällä ehkä kätevämmät ja houkuttelisivat paremmin potalle. Toisaalta vaippa on helpompi pukea ulos lähtiessä ja riisua sisälle tultaessa kun ei tartte aina kaikkia housuja riisua...vai onko?

Kuka osaisi auttaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on ihan hyvä pito ja hiukan imevää kerrosta, ja ottaisin sen kokoiset että mahtuu lisäimuja vaikka yönkin varalle. Tai ulkoilun, mutta ulkoilu- ja kauppailureissut kyllä on ajoitettava sillä tavalla että lapsi pääsee nopeasti jonnekin potalle kun kerran jo osaa sitä pyytää. Tärkeintä on se housumalli, että ne saa itse ylös ja alas. Lisäimuiksi valitsisin sitten vaikka tiimalasin muotoisia pötköjä. Sänkyyn voisi tietysti laittaa ei muovia mutta vanhan täkin tai jotain sijauspatjaksi, helpompi pestä kuin koko patja, jos tulee vähän kosteaksi joskus.

Koskahan toi meidän pikku (2 ja puoli) alkaa kiinnostua... Nyt se kääntää selkänsä ja teeskentelee kuuroa kun puhun potasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi