Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko oikeasti tunnistaneet tuttuja palstalta?

Vierailija
05.07.2011 |

Ja oletteko maininneet elävässä elämässä ko. ihmiselle asiasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta paskaa ja paljastinkin hänet täällä.

Kun tuli pihassa vastaan niin oli tosi vaikean oloinen, mutta itse olin kuin en huomaisikaan.

Vierailija
2/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tiedän moniakin tuttuja kälystä alakaen, jotka käyvät täällä. Ovat itse kertoneet. En myöskään peittele omaa henkilöllisyyttäni. Ei ole tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tutut täällä palstaile : )

Vierailija
4/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keskusteluaihealueesta "vauvat" tunnistin yhden tutun 2006 kun odotimme samaan aikaan esikoisiamme ja olimme molemmat "tammenterhoissa". Hän asui eri paikkakunnalla mutta anopiltaan tiesin että käy saitilla ja osasin nimimerkin ja juttujen perusteella "kytätä". En koskaan ottanut asiaa puheeksi kun emme enää ole tekemisissä vaikka olemme olleet heidän häissä ja aina jos satutaan törmäämään vaihdetaan kuulumiset.

Vierailija
5/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli toinen Vauva-lehden palsta. Kokemus oli aika ikävä. Asia sinänsä ei ollut ihmeellinen: kirjoittaja mietti töiden hakemista paikasta, jossa lapseni olivat hoidossa, ja kirjoitti kuvaten lasteni iät (hyvin erikoinen ikäjakauma). Tunnistin toki kirjoittajankin melko helposti.

Vierailija
6/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyikin, että olinko kirjoittanut tänne.

Vierailija
7/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa kysyi samaa asiaa kuin täällä. Ihan neutraali asia, josta itsekin sain uutta tietoa tätä kautta.

Vierailija
8/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnistan. Kertoo täällä sarkastisia juttujaan.

Sarkasmista sen verran, että olen opiskellessa saanut opetuksen, että vaikka huomaakin sarkasmin, niin ei siihen ole tarvis vastata, niin kuin sen ymmärtäisi. Eli sarkasmin viljelijä nolaa monesti itsensä, vaikkei sitä älyäkään itse "raasu".

Vierailija
9/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykomamman :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän