mitä lahjaksi pariskunnalle jolla on jo kaikkea..?
mitä lahjaksi pariskunnalle jolla on jo kaikkea..?
klo 20:05 | 5.7.2011
30 vuotis hääpäivä-juhliin ollaan menossa,mitä veisin lahjaksi purjehtivalle pariskunnalle? budjetti n.100e... voi olla yksi iso asia, tai monen pienen yhdistelmä..? :)
Vaikka lahjakortti yhteiseen jalkahierontaan johonkin kauneushoitolaan. Jotain, mitä eivät normaalisti tee, mutta joka olisi miellyttävä kokemus.
on minusta aina aika varma juttu. Voihan sen ottaa johonkin merelliseen ravintolaan, jos tuon purjehdusasian haluaa jotenkin ympätä lahjaan mukaan :)
mä en veisi yhtään mitään muuta kuin onnittelukortin.
niin miten olisi "erilainen lahja"?
Esim http://www.toisenlainenlahja.fi/fi/
Mä olen tätä harrastanut aika paljon sellaisille iäkkäille henkilöille joilla on jo kaikkea.
ja itse tykkään.. mutta valitettavasti en usko että he osaisivat arvostaa sitä :/
klamydia tai tippuri? Vie sellainen.
Tein itse saman haun Googleen ja etusivulla mainostettiin karikatyyritaulua. Se voisi olla napakka lahja, sitä tuskin joka kodista löytyy. En tosin tiedä riittääkö tuo budjetti...
Viekää lahjaksi pullo samppanjaa ja helmi kauniissa rasiassa.
todellakaan ripustaisi seinälle jotain piirroksia ittestäni. Urpoo. Taulu on sisustusesine, eikä ole soveliasta antaa sisustusesineitä lahjaksi.
Olisi hienoa saada heidät ikuistettua 30-vuotishääpäivän tienoilla!!! Muistoksi tuleviksi vuosiksi.
Löytyisikö täältä ratkaisu?: www.lahjaehdotus.com
Paljon vinkkejä pariskunnalle myös...
noi bileet ole juhlittu jo aikaa sitten :)
Invisible Hand Toursin järjestämä elämysmatka Jakomäkeen.
mitkä tähdet missäkin ajankohdassa näkyvät). Paitsi jos heillä on jo kaukoputki, niin ehkä sitten ei.
Jos tuo pari ei ollut ap:n vanhemmat tai appivanhemmat niin en ymmärrä koko juhlia. Eikö täällä häihin ole aivan soveliasta viedä 5 euron lahja kuudelta hengeltä? Kumma kun kukaan ei ole ihmetellyt lahjabudjettia. Hopeahääpäivä on parilla ollut viisi vuotta sitten ja kohta onkin jo rubiinihääpäivä. Molempien osapuolten viisi- ja kuusikymppisetkin on vietetty jossain vaiheessa.
Meilläkin on jo kaikkea, ja jos juhlia järjestetään niissä on tiukka ei lahjoja -toivomus. Rahaakaan emme ole vailla.
itse olen vienyt harraste valokuvakirjoja lahjaksi samanhenkisille. Ovat olleet todella suosittuja.