Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet hyvässä parisuhteessa, niin

Vierailija
27.06.2011 |

kuinka iso osa mies on onnellisuuttasi? Jos mies vaikka jättäisi, niin kokisitko maailmasi romahtavan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meis jättäisi, se olisi iso isku mutta kyllä siitä toipuisin.

Vierailija
2/10 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osaisin elää yksinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämä muuttuisi totaalisesti ilman häntä. Olisihan mulla vielä lapset, ilman heitä olisikin vaikeampi ajatella jaksavansa

Vierailija
4/10 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmani romahtaisi täydellisesti. En tiedä kuinka jaksaisin olla ilman häntä. Masentuisin täydellisesti.

Vierailija
5/10 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan mies tietenkin iso osa onnellisuuttani, hän on yksi parhaista ystävistäni ja hänen kanssaan on nautinto viettää aikaa ja elää yhdessä. Olen kuitenkin aina ollut myös "yksinäinen susi", joten yksinolo mahdollisen eron jälkeen ei kauhistuttaisi minua. Ikävöisin varmaan niitä hyviä hetkiä mutta jatkaisin elämää parhaani mukaan eteenpäin.

Vähän hassusti aseteltu kysymys minusta tuo...

Vierailija
6/10 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan mies tietenkin iso osa onnellisuuttani, hän on yksi parhaista ystävistäni ja hänen kanssaan on nautinto viettää aikaa ja elää yhdessä. Olen kuitenkin aina ollut myös "yksinäinen susi", joten yksinolo mahdollisen eron jälkeen ei kauhistuttaisi minua. Ikävöisin varmaan niitä hyviä hetkiä mutta jatkaisin elämää parhaani mukaan eteenpäin.

Vähän hassusti aseteltu kysymys minusta tuo...

sen takia kysyin, kun eroprosentit ovat nykyään niin isoja, että jos pistää suuren osan onnellisuuttaan miehen "piikkiin", kuten kai yleensä tehdään, niin miten sitten mahd. erosta selviäisi.

Vierailija
7/10 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kaiketi sen parisuhteen toinen osapuoli eli puolet siitä. Tottakai on iso osa parisuhdetta ja kyllä, aika lailla romahtaisin jos erottaisiin. Menisi se ohi, mutta kyllä tirauttaisin kyyneleen jos toisenkin...

Vierailija
8/10 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on onnesta noin 70 %. Olisin tosi onneton jos mies jättäisi, tuntuisi että juuri tällaista onnea en voisi enää koskaan saada.

Mutta voisin tulla toisella tavalla onnelliseksi, toipuisin kyllä aikanaan. Suru kyllä jäisi ja pettymys.

Vierailija
9/10 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki se mitä meillä on yhteistä. Elämä menisi melko lailla uusiksi jo pelkästään siksi, että sitten en olisi lasten kanssa koko aikaa.

Kyllä maailma romahtaisi, jos mies lähtisi. Mutta mä toipuisin, olen tehnyt sen jo kerran ja pystyisin siihen uudestaankin.

Vierailija
10/10 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin onnellinen myös ennen häntä. Ero olisi kova isku, lamaannuttaisi hetkeksi totaalisesti, mutta aivan varmasti pääsisin siitä yli. En halua olla suhteessa väkisin, ja minulla on muutakin sisältöä elämässäni.

Vaikeampaa olisi ehkä jos mies kuolisi johonkin, koska silloin edessä olisi oikea surutyö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi