Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku äti voi olla niin sisnisilmäinen

Vierailija
24.06.2011 |

ja luulla että 16-vuotias tyttö menee juhannusaattona kotibileisiin missä on täysi-ikäisä osa juhlijoista vain kattelemaan kun kaverit juo! Tyttö ei kuulemma itse ota mitään. HUOH. Koulujen loppuessa tyttö oli ollut bileissä ja ei kuulemma ollut ottanut mitään. aamulla sitten oksenteli koko automatkan. Oli kuulemma matkapahoivointi, mitä ei kyllä koskaan aikaisemmin ole ollut. Ketähän se äiti kuvittelee pettävänsä? Itseään varmasti.

Ja kyllä, olen keskustellut tytön äidin kanssa asiasta. Äiti on minun hyvä ystäväni. Äiti ei vain suostu näkemään totuutta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinähän olet niin uppiniskainen, ettet tätä usko.

Vierailija
2/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös ystäväpiirissä yksi. Äiti ei tahdo uskoa vaikka lapsi on selkeästi humalassa tai tupakoinut. Aina riittää selityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se haisee kyllä viinalle jonkaäiti kyllä huomaisi joten voi olla ihan mahatautikin.

Vierailija
4/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olivat mukana mutta eivät juoneet!

Aluksi heitä pidettiin nössöinä, mutta ajan myötä kunnioitettiin. Kaikissa bileissä ja vappukaltseilla mukana selvinpäin ja hauskaa näytti silti olevan.

Vierailija
5/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omani oli yksi sellainen, ja minä ryyppäsin ja poltin ihan h*lvetisti. meni pari vuotta viinan kanssa kunnes äitini silmät avautuivat ja tajusi touhuni. kun eihän meidän tyttö, kun se sanoi ettei juo vaikka muut joisi tai polttaisi.. :)

onhan tietty niitäkin nuoria jotka ei oikeasti juo, mutta tuo "matkapahoinvointi" kyllä käräytti likan.

Vierailija
6/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se haisee kyllä viinalle jonkaäiti kyllä huomaisi joten voi olla ihan mahatautikin.

huomaisi, jos haluaisi. mutta kun ei halua uskoa tyttärestään niin sulkee silmänsä ja nenänsä todisteilta. :)

Vierailija
7/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä äitejä riittää!

Ne sulkee silmänsä ja kotkottaa toisten lapsista, miten ne juo ja polttaa, jotkut jopa käyttää huumeita, mutta se oma kulta joka siinä samassa porukassa liikkuu on sitten se ainoa fiksu nuori. Just joo!;)

Useamman äidin tiedän, jotka ei edes viranomaisia uskoneet kun kiltti lapsonen kiisti kaiken. Eihän mun lapsi valehtele. Huoh... ja sitten itketään kun jotain sattuu tai viranomaistaholta aletaan kyselemään, miksei vanhemmat ole puuttuneet asiaan, kun merkit on selkeästi näkyneet. Laiskoja ne äidit on, eivät vaan jaksa alkaa siihen tappelu/rajojenasettamis -projektiin.

Vierailija
8/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä taphtuisi, jos äiti myöntäisi totuuden? Ei yhtään mitään! Tyttö menisi kuin ennen ja joisi kuin ennen.

Vierailija
9/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin ystäväni(27v mies) autossa hänen äitinsä kanssa. Hänen äiti näki tupakka askin kojelaudalla ja kysyi kenen ne on?

No poikahan heti osoitti minua. (en ole eläissäni polttanut, en edes maistanut ja tää äijä polttaa 2 askia päivässä). Äiti uskoi heti poikaansa vaikka sanoinkin takas ettei todellakaan ole minun. On noloa että äiti uskoo kaikkea ja on noloa että mies on mekkein 30 vuotias ja on pelkuri

Vierailija
10/10 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oli eilen illalla kotona. Se on siis raskaana tai krapulassa, tuossa iässä ei saa mahatautia :-).