Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetyksen lopettaminen (vaikka maitoa vielä tuleekin)?

31.10.2005 |

Miten tehdä homma mahdollisimman kivuttomasti rintoja ajatellen? Onko maidontuotannon lopettavat lääkkeet paras vaihtoehto?

Itsellä tulee maitoa vielä ihan reilusti, mutta vauva ei sitä enää huoli, ja siispä en aio asialla itseäni turhaa stressata ja lopetan koko homman. Varsinkin kun tuttipullostakin kelpaa korvikkeet vallan mainiosti.

Rinnat on vaan kokoajan aikalailla täynnä ja särkevät. Pinnalta olen käsin lypsänyt suurimman kivistyksen pois. Loppuuko maidontulo kuinka pian ilman lääkkeitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös samasta syystä imettämisen. Alkuun pumppasin maidon talteen ja annoin pullosta, mutta nyt lopetin myös sen homman...laiska kun olen. =)

Oliskohan ollut viime viikon torstaina kun pumppasin viimeisen kerran aamulla suurimmat paineet pois...ja lauantaina rinnat olivat jo suht " pehmeät" , siis tyhjät maidosta. Nyt maitoa tulee muutama tippa sillon tällöin,huomaan sen rinnan suojista mitä käytän vielä varmuuden vuoksi.

Ihmeen nopeasti se tyhjentyminen tapahtui, vaikka olin ihmetellyt että haihtuuko se maito vaan rinnoista pois...ja niin siinä kävi.

Tyytyväinen olen päätökseeni, vaikka moni varmaan ajattelee, että hölmö olin kun imettämisen lopetin..Mutta ei ollut meidän homma!!!

-suzanne ja poika 5vkoa

Vierailija
2/2 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sentään imettäny jo " huimat" kolme kuukautta, ja maidon tulo on aikalailla runsasta ollut kokoajan. Rinnat täyttyy huimaa vauhtia aina imettämisenkin jälkeen, ja lypsämisen jälkeen menevät vielä hullummiksi...!

Koitan nyt sitten vaan tosiaan pahimpia paineita lypsää pois, ja toivon kädet kainaloita myöden ristissä, ettei tuu rintatulehdusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla