Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hetki toiselle

19.06.2011 |

Voi että!

Oon niin innoissani!!! Oon alottanut jo ennakoivasti lukemaan vauvalehtiä ja muuta hömppää, vaika vielä ei varsinaisesti ole mitään tapahtunutkaan ;)

Olen niin intopinkeänä että pakko oli rekisteröityä ja tulla hehkuttamaan :D

Mieheni alkoi tuossa pari viikkoa sitten puhumaan, että pitäisikö sinun kulta käydä ottamassa se kierukka jo pois.. Olin ihan että TÄH!!?? Oletko ihan tosissasi!!?? Ja olihan se!! Esikkomme on nyt 3,5 v, ja olin haaveillutkin että toisen aika olisi sitten kun esikkomme on n. 4 v. Itsellä kun on monta pikkusisarusta, olen nähnyt sen hässäkän kahden vaippaikäisen kanssa, joten minusta itsestä tuntui järkevämmältä antaa tulla pitempi ikäero. Niin sitä jaksaa paremmin vanhemmatkin, ja jokaiselle lapselle tulee se samanlainen ainutlaatuinen kohtelu, ja jokainen saa riittävästi aikaa :)

No enivei, olen tässä jo puolisen vuotta tuota isäntää koettanut lämmitellä tähän toisen tekoon, mutta ei oikein tahtonut onkeen ottaa, ja vähän jos itten luovuin toivostakin. Olen siis TODELLAKIN iloissani ja innostunut, kun hän otti asian pöydälle ihan itse! Ja niinpähän tuo itsekin näyttää olevan ihan eri tavalla mukana, esikko kun tuli toisaalta ehkä pikkuisena yllätyksenä, vaikka omaa "varomattomuutta" saamme kiittää. Nimen omaan kiittää, rakas lapsi hän onkin!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kovasti onnea teille ja paljon suotuisia vauvatuulia!

Vierailija
2/2 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on ilmeisesti tapana toivotella suotuisia vauvatuulia(lueskellut muita keskusteluja suht paljon)

nämä sanat miesten suista taitaa olla ne joka naisen haluamat :D itsellä hirveä kuume vaikka ensimmäinen vasta 8kk, en ymmärrä tätä, kaksi viikkoa jo innoissani ollut niin ettei ees nahoissa pysy ! toivottavasti tärppää pian, kyllä oma ukko on aika 60/50 kannalla tässä, luulisin että aika hämmentynyt tästä yltiömäisestä kuumeilusta ;D

on tääki ku yön pikkutunneilla täällä lueskelee ja innostuu muiden kirjoituksista kahta kauheemmin !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla