Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantoliinasta.

Vierailija
19.06.2011 |

Suositelkaa minulle kantoliinaa. Millainen olisi hyvä ja suht edullinen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Natural Mamas jos osaat enkkua, siellä on kantoliina-hifistelyä ja paaaaaaaaaljon myytäviä liinoja :D

Vierailija
2/8 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että helpottaisi omia hartioita ja saisi käsiä vapaaksi kun on päivisin yksin kotona ja tulee hetkiä jolloin vauvaa pitää kannella.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein aikoinani ihan itse kantoliinan. Kangaskaupasta vaan muutama metri trikookangasta, pitkittäin halki ja ommellaan tiukasti päät yhteen. Kaksi lasta sillä jo kannettu, kohta kolmas. On kätevä ja kivan värinenkin. Ja ei todellakaan maksanut paljoa. :)

Vierailija
4/8 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ostaa käytettynäkin, mutta trikoiset käytetyt saattavat olla kauhtuneita ja venähtäneitä.

Vierailija
5/8 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein aikoinani ihan itse kantoliinan. Kangaskaupasta vaan muutama metri trikookangasta, pitkittäin halki ja ommellaan tiukasti päät yhteen. Kaksi lasta sillä jo kannettu, kohta kolmas. On kätevä ja kivan värinenkin. Ja ei todellakaan maksanut paljoa. :)

onnistuiskos kangaskaupasta löytään kangasta, hyvää sellaista? Isomman lapsen kantamiseen siis, taaperon?

Vierailija
6/8 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos maksaisin kaverille joka osaa ommella hyvin =)

Vierailija
7/8 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on baby bundler. Toi eka on ohut ja hyvä, sopii näin kesäksi. Kun vauva kasvaaa ja siitä tulee painavampi kannattaa vaihtaa vahvempaan trikooliinaan eli baby bundleriin.

Vierailija
8/8 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositeltavana merkkinä Moby Wrap, ostin Pompolista. Ei venähtänyt, ei kierry, edullinen ja tosi hyvät kuvitetut ohjeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi