Sain selville psykomamman henkilöllisyydeen, mitä teen?
Kommentit (26)
Siellä ne on muidenkin av-mammojen ilmoitukset. Ja ne näytetään sit mulle ja nimet jää mieleen...
kirjoittaa tyhmiä juttuja vauvapalstalle? Mä toivoisin että poliisi käyttäisi aikansa paremmin kuin jonkun hönöpilailijan jahtaamiseen...
Muakin kiinnostaa. PM
Nyt kandeis alkaa etsiä mikrosiruja ihon alta ja tutkiskella omia osaamisalueitaan. Ehkä siitä huutisilmostakin löytyisi jotain osviittaa. Tsemppiä, uskon että sinulla on ihan hyvät mahikset selvittää identiteettisi.
te jaksatte fiktiivisesta hahmosta riehaantua.
et saa koskaan tietää kuka tai ketkä susta ilmottelee
joka seuraa netin keskustelupalstoja, youtubea yms. sinne kai voisi vinkkiä antaa.
Ennemmin tai myöhemmin saan kostettua. Ei haittaa vaikka väärälle henkilölle...
Ja mistä muka voisin saada syytteen?
tekeytynyt Soneran nettiasentajaksi, kävi jotain Seppoa kytkemässä..
sillä huutistunnuksella ja laskin 1+1
tietäis kuka olen? Aika moni varmaan tietääkin muttei tunnusta. Ja minä tiedän ketkä tietää..
tekeytynyt Soneran nettiasentajaksi, kävi jotain Seppoa kytkemässä..
Seppo..
Mut eiks nää ny oo niitä laittomia uhkauksia. Haluaisin tietää mikä se laillinen uhkaus on..
Enemmän sakkoja saan kun näytän oikeudessa tuomarille pilluni.
Mä en sillä tiedolla mitään tee koska en usko psykomamman olemassaoloon,kunhan olen utelias.=)
Psykis on uskollinen ja raitis kotiäiti joka haaveilee hurjasta elämästä sillä välin kun insinöörimies on töissä.
Rikollinen voidaan pidättää vasta itseteossa tai teon jälkeen. Uhkailu on kyllä rikos, mutta tässäkään tapauksessa se ei kohdistu mihinkään/kehenkään tiettyyn kohteeseen, joten uhkailua voidaan pitää suunnitteluna siihen asti kunnes tekijä toteuttaa uhkauksensa.
Sun pitää sit kans ostaa multa jotain, muuten et hyödy asiasta mitään.
Huutistunnukseni on Helkahelvetti123.
tiedetään pelätä