Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronnut mies täällä huomenta. Minulla ainakin oli kiihkeä ja

Vierailija
14.06.2011 |

rakkaudentäyteinen yö, tiedä sitten Vesasta tai teistä.

Kyllä voin sen sanoa, että ainakin seksielämäni parani 500% eron ja uuden naisen myötä.

Joten on eroissa positiivisiakin puolia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni, rakkaani on 28.

ap

Vierailija
2/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lähditkö vaan tämän naisesi mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lähditkö vaan tämän naisesi mukaan?

ja te jorisette vaan erosta?

Kasvoimme vaan erillemme sitä mukaa kun ex-vaimo kasvoi kiinni pelkästään lapsiin.

ap

Vierailija
4/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulet tällaista Vauva-lehden palstalle hehkuttamaan...

Sori vaan

Vierailija
5/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kiihkeää on.

Vierailija
6/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kiihkeää on.

naimisiin voimme joskus mennäkin, lapsia emme tule hankkimaan.

Minun lapseni riittävät, me vietämme keskenämme laaatuaikaa ja matkustelemme jne.

ap

Vierailija
7/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sitä mieltä, että eroissa ei olekaan muuta kuin positiivisia puolia, oli jatkossa hyvää seksiä tai ei :)

Vierailija
8/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä lapsesi mahtavat olla tästä, ovatko nyt onnellisia valtavan vauhdikkaasta seksielämästäsi?

Vai oletko muistanut heille mainita asiasta?

Vierailija
9/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastesi ei tarvi katella tollasta pillun peräs vinkuvaa poikaa!!Ehkä exäsi löytää vielä MIEHEN rinnalleen.Olisiko sinunkin kannattanut jättää lapset tekemättä tai hoitaa vaimoasi kun vielä olit naimisissa!!!!PIKKUPOIKA!!!!!!!!!!!!

Vierailija
10/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko erillenne kasvoitte kun vaimo hoivasi lapsia ja eli erkea niitten kanssa? Oi voi sentään oioioi! Eikö seksi kiinnostanut vaimoa? oivoivoi! Minkähän takia?

Nyt sitten etäisänä kun aikaa jää uudelta hömpältä, joka niin ymmärtää oivoioi! Oletkohan itse kasvanut erilleen lapsistasi? Toki sen sitten näkee vuosien päästä kun voivottelet yksinäisyyttäsi. Toivottavasti löydät taas uuden hömpän lohduttaan kun kaikista perheenjäsenistä erilleen kasvanut!

Mutta mitäs sitten jos uusi hömppäkin saa lapsen ja se arki alkaa. Oi voi sentään!

Ajattele kuin me nauretaan Ruotsin kunkulle -siis me aikuiset naiset!

Vierailija
11/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se saa luokattoman huonoa seksiä ja sitäkin liian harvoin.

Vierailija
12/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se on teiltä pois jos joku on pistänyt elämänsä kuntoon. Vai tunsitteko piston sydämessänne että tuo onkin teidän ex... tai kenties että sama kohtalo odottaa, potku perseeseen? ryhdistäytykää kitisijät, ei tuollaisia kukaan mies jaksa katsella.

Vierailija
13/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyhmäkin vielä. Laatuaikaa vietetään arjessa vaivaa nähden auttaen ja tukian arjen ongelmissa. Vaikkapa matikan laskuissa tai suksien kunnossapidossa tai jos pahamieli koulussa tapahtuneen asian johdosta. Oletko silloin paikalla vai hoidatko asioita viikkojen päästä sen seksin lomassa? Vaimoasi et osannut auttaa osaatko lapsiasi?

Vierailija
14/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauran niin ettei loppua tule! Mun ystävätär samassa tilanteessa kun lapset lähti kotoa. Mies huomasi vain sen yhden asian vapauden ja vaimo ajatteli ihan muuta vapaudekseen.

Mä en oikein uskalla katsoa edes silmiin ystävääni kun alkaa naurattaa.

Vierailija
15/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se on teiltä pois jos joku on pistänyt elämänsä kuntoon. Vai tunsitteko piston sydämessänne että tuo onkin teidän ex... tai kenties että sama kohtalo odottaa, potku perseeseen? ryhdistäytykää kitisijät, ei tuollaisia kukaan mies jaksa katsella.

Mies siis toimii TOSI aikuisesti, närkästyy kun vaimo huolehtii heidän yhdessä hankimistaan lapsista. Ilmeisesti miehestä ei juuri tueksi hommassa ole ollut. Nyt sitten mies täällä riemusta hihkuu kun pääsi kasvatusvastuusta ja arjesta. Varmaan lapsia tosi paljon lohuduttaa että iskällä on nyt kiva pillu käytössä, eikä iskää näy eikä kuulu lasten arjessa...

Ap:lle suosittelisin että teet sterilisaation, isäksi sinusta ei ole. Voin myös satavarmasti luvata että kohta puoleen tuo nuorempi rakkaasi havahtuu kuinka haluaa omia ja lapsia ja sitten olet taas isukki, halusit tai et. Mutta ainahan siitäkin voi paeta ja vaihtaa taas nuorempaan ja synnyttämättömään....

Vierailija
16/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis toimii TOSI aikuisesti, närkästyy kun vaimo huolehtii heidän yhdessä hankimistaan lapsista. Ilmeisesti miehestä ei juuri tueksi hommassa ole ollut. Nyt sitten mies täällä riemusta hihkuu kun pääsi kasvatusvastuusta ja arjesta. Varmaan lapsia tosi paljon lohuduttaa että iskällä on nyt kiva pillu käytössä, eikä iskää näy eikä kuulu lasten arjessa....

Ei edes sitä että onko tuo kirjoittaja edes mies tai onko asiassa mitään totta. Sitä vaan ihmettelin, että miten te nyt noin seinille kimpositte siitä että joku on pannut? Ei ainakaan minua hetkauta pätkän vertaa.

Vierailija
17/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eronnut 3 lapsen äiti nyt uudessa liitossa jo 15 ihanaa vuotta:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi