Sisko paljasti taas todellisen minänsä ja ärsyttää vietävästi!
Siskoni sai talvella huippuidean, että järjestämme äidillemme yllätysjuhlat hänen täyttäessä pyöreitä. Äiti on jo vuosia toitottanut, ettei halua juhlia, varsinkaan ylläri, ja tiedän että tahtoisi mieluusti matkalle. Olin siis tätä sisareni ajatusta vastaan, mutta hän sai suostuteltua maanittelemalla kuinka äiti ansaitsee juhlat ja saa olla vain kunniavieras jne.
Itse ehdotin ihan lähipiirin juhlia minun kotonani, mutta ei, siskoni halusi koko suvun ja juhlapaikan jne.
Nyt olen sitten koko kevään juhlia järjestänyt siskoni toiveiden mukaan, koska hän asuu niin kaukana, ettei voi kuin ohjeistaa. Nyt sitten purkaessani hänelle, että mitä jos äiti pahoittaakin mielensä hän lipsautti, että ei varmasti pahoita, haluaahan äiti näyttää kaikille kuinka hyvin sen lapset on menestyneet ja järjestää tällaiset juhlat, kukaan muu ole järjestänytkään mitään!
Eli mä olen häsännyt kaikkea paniikissa vain sen takia, että sisareni haluaa näyttää sukulaisille kuinka me ollaan nyt pärjätty elämässä!!!! Kutsut odottaa lähettämistään, mutta nyt tekisi niiiiiin paljon mieli perua koko homma ja lähteä äidin kanssa ulkomaille tai sitten järjestää ne lähipiirin kahvit tässä meillä - ärsyttää!!!