Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soppa syntyi :(

Vierailija
08.06.2011 |

Meillä sai yksi esimies kenkää. Kuulin luotettavista lähteistä, että sai potkut seksuaalisen häirinnän takia. Olin kerran todistanut kahden henkilön keskustelua (uhri ja ahdistelija), ja uskon, että onkin ahdistellut. Tuon erottamisen syyn kuulin yrityksen ulkopuoliselta ihmiseltä. Noh, töissä minulla on apri ihan hyvää kaveria. He arvailivat potkujen syytä ja kerroin mitä olin kuullut. Toinen oli asian jo arvannutkin. Tämä juttu pääsi sitten vähän käsistä ja muitakin on nyt asiasta kuullut. Nyt on järkky pelko, että tää tulee talkaisin minulle, että olen asiasta kertonut. Voihan kökkö.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reilusti sitten myönnät että sinä levitit juorun.

Vierailija
2/4 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit faktan, live with it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onhan se ikävää sen ahdistelijan kannalta mutta toisaalta itsepä on soppansa keittänyt. En kuitenkaan tuntisi tunnontuskia, jos ihan rehellisesti asian olen kertonut.

Vierailija
4/4 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kertonut. Pitää kai vaan olla tilanteen kanssa jees ja olla murehtimasta. Tiedän, että ahdistelijalla oli vuosien takaa toisen työntekijän ahdistelusta varoitus. Ja nyt kai jatkanut toisen ahdistelua (viestejä) pidempäänkin. Mutta en tiedä miten juttu on tullut ilmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi