Millainen päivä teille on tulossa?
Me menemme kyläilemään molemmissa anoppiloissa, siinähän se päivä vierähtääkin.
Kommentit (7)
Mies lähti talkoisiin, itse olen lasten kanssa kotona ja katotaan lastenohjelmia. Jotain kivaa pitää keksiä lasten takia, vaikka oma mieli on ihan maassa...
mies laittoi tytön ulkoilmaan nukkumaan, sain juoda aamukaffet rauhassa, mies lähti lenkille, syödään kukkova eli ostin eilen marketista Kuopijolaesen kalakukon, teen opintoihin liittyviä juttuja, ulkoillaan, illalla saunotaan, katsotaan telkkaa, tapellaan tytön kanssa nukkumisesta, ja sitten otetaan lasit viiniä kun mimmi on yöpuulla.
http://www.vaestoliitto.fi/toimiva_parisuhde/
Kun on vielä rakkautta jäljellä, kannattaa nyt tehdä töitä parisuhteen eteen!
mukaansa nukkumaan pihalle, itse ryystän kahvia kun juuri heräsin, mies heräsi lasten kanssa aiemmin ja toi vaan vauvan syömään.
kohta ajattelin alkaa valmistaan lounasta ja päikkäreitten jälkeen lähdetään koko poppoo kyläilemään!
eli oikein mukava ja niin ihanan tavallinen päivä tulossa!
juoda kahvit ja lukea hesarin rauhassa. Mies ruokki lapset aamulla ja teki mullekkin aamiaisen (oli eilen baarissa, yrittää hyvitellä sitä vaikkei edes tarvii) Lapset katso lastenohjelmia ja suihkussa pikaseksiä. Nyt ajattelin lähteä lenkille ja iltapäivällä pääsen Stretching tunnille kun mies vie lapset judotunnille. Muuten varmaan löhöillään päivä kotosalla. Eli aikas rentouttava sunnuntai päivä.
tämä äiti ottaa kaljaa, mies nukkuu vielä. Myöhemmin mennään varmaan johonkin raflaan syömään ja juomaan