Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua hyväksikäytetään!!

Vierailija
06.06.2011 |

Serkkuni rakentaa taloa koko kesän. He pyysivät, että voisin silloin tällöin tuoda 1v poikansa meille hoitoon, kun on jotain kriittistä rakennettavaa menossa ja jossa poika olisi tiellä. Suostuin tietenkin. Olen kotiäiti ja minullahan on pelkkää "lomaa".

Heidän kesälomansa alkoi toukokuun puolessa välissä ja rakentaminen myös. Ensimmäisellä viikolla he toivat pojan 4 kertaa ja poika oli 7-8 tuntia kerrallaan meillä.

Toisesta viikosta lähtien poika tulikin jo 5 kertaa viikossa meille ja oli 9 tuntia joka päivä. Pojan äiti, siis serkkuni vaimo, huokaisi, että onpa ihanaa kun on tällainen hoitopaikka. Silloin vielä vastasin, että ei tässä mitään, kivaha täällä on serkkujen kanssa olla - ja vähän toivoin, että hoitopäiviä ei tulisi seuraavalla viikolla niin montaa ja tunteja olisi huomattavasti vähemmän.

NO, nyt ollaan kesäkuuta eletty jo viikko ja poika tuodaan meille 8 aamulla ja tänään haetaan klo 21 illalla pois. On kuulemma niin kriittiset rakennusvaiheet menossa, että saa hyvin tehtyä kun poika on poissa.

Alkaa olla mitta täysi. Hoidosta ei tietenkään makseta minulle mitään, koska hyvää hyvyyttäni tarjouduin auttamaan. Me ei päästä mihinkään, koska meillä on kolme omaa lasta ja autoon mahtuu vain viisi. Ollaan jumissa kotona koko päivä.

Kysyin tänään, voisiko pojan hakea joskus iltapäivällä, koska pitäisi päästä vaatekauppoihin ostamaan hellevaatteita. Serkku totesi, ettei nyt tänään millään ehdi hakea ennen iltaa ja että voi pojan hyvin ottaa mukaan kauppohin - se osaa käyttäytyä.

Mä olen liian kiltti alistuja!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sanot, että on aika etsiä joku muu hoitopaikka. Toihan on aivan älytöntä! Ja vaikka rakennusurakka oliskin ohi, olen aivan varma, että sinä et niitä lapsias saa serkullesi koskaan hoitoon. Tuollaiset hyväksikäyttäjät ei muita auta.

Vierailija
2/8 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et osaa tätä samaa tekstiä kertoa "hyväksikäyttäjällesi"! No, sitä saa mitä tilaa, tuota jatkuu niin kauan kun heidän talonsa on valmis, vain sinä voit tuon hoitorumban lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELLET saa millään sanottua että: "Ensi viikolla (tai loppuviikosta) ei käy minään päivänä, valitettavasti" on täysin oma viaksi.

Ei me kukaan tämän kautta voida sukulaiseesi olla yhteydessä.

Tai, anna puhelinnumero, niin voin asiallisesti ja fiksusti ilmoittaa että olet estynyt ottamaan lasta hoitoosi.

Vierailija
4/8 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, vaikka kun ensi kerralla tuovat, että sulla on loppuviikolle menoa, että et heidän lastaan hoitoon ota. Jos alkavat urputtamaan niin sano suoraan, että et tällaiseen joka päiväiseen päivähoitoon suostunut ja kaipaat aikaa omankin perheen kesken, jotta pääsette liikkeellekin jonnekin. Ei tuo asia tuosta muuten muutu, jos et nyt avaa suutasi!

Vierailija
5/8 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä haluaisi alkaa valittaa lapsen hoidosta. Kyllähän se menee tässä ihan jonon jatkona, mutta kun omat lapset ovat jo vanhempia (nuorin 7v), niin pitää ihan eri tavalla katsoa perään - vaihtaa vaippaa jne.

Nyt on omakin mies lomalla ja miestä häiritsee tämä hoitojärjestely huomattavasti. Nukkuu yleensä lomilla puolille päivin, nyt täällä ovikello soi jo aamukahdeksalta.

Harmittaa, että ihmiset eivät yhtään ajattele muita ihmisiä pyytäessään palveluksia.

ap

Vierailija
6/8 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikasi. Voihan palveluksia pyytää kuka vaan, mutta jos ei sovi niin voi myös sanoa EI, MINULLE EI SOVI.

Tosta mitä kerroit saa käsityksen, että olet antanut noitten 1 veen vanhempien olla luulossa että hoidat mielelläsi heidän lastaan. Kun vielä tollaisia puhut, että kivahan serkkujen kanssa olla.

Mistä kukaan voi tietää toisten ihmisten mielipiteitä, jos ei asioista puhuta? Oletatko että muut olisivat ajatustenlukijoita, kun vielä puhutkin ihan höpöjä?

Sanot suoraan, että nyt riitti. Alat pitää ansaittua kesälomaa etkä hoida enää heidän lastaan. Et edes lyhyitä aikoja.

Vierailija
7/8 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että serkkusi suostuisi alkuunkaan tuollaiseen, vaan ilmoittaisi tyynesti, että hoitaa lapsiasi esim. tunnin päivässä eikä yhtään enempää, eikä tuntisi siitä mitään huonoa omaatuntoa.

Vierailija
8/8 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin voi sanoa että on AP:n oma vika? Voihan sitä sanoa, että on mukavaa kun serkukset ovat keskenään, mutta eihän se todellakaan tarkoita, että sen lapsen täytyy joka päivä siinä olla. Kyllä pitäisi vanhempienkin tajuta, että olisi kerran viikossa AP:n luona, ei sen enempää..itse en ole tuohon lähtenyt, että jos joku rakentaa taloa, että katsoisin heidän mukuloitaan. Jokaisen pitää ITSE kyetä hoitamaan omat lapsensa, rakentaa taloa tai ei. Silloin tällöin pyyetty apu ei ole pahitteeksi, mutta jatkuva pyyntö on jo törkeää.

Mieheni veli rakensi taloa..ja sillä työmaalla oli miehenikin ja lapseni myös. Siellä oli sen verran fiksu vaimo, että hoiti talkootyössä mukana olleiden lapsia ja ruokki ne, kun miehet olivat töissä..itse kun tein sillon viikonloppu töitä, ei minun tarvinnut huolehtia lapsilleni hoitopaikkaa..

Oma vikasi. Voihan palveluksia pyytää kuka vaan, mutta jos ei sovi niin voi myös sanoa EI, MINULLE EI SOVI. Tosta mitä kerroit saa käsityksen, että olet antanut noitten 1 veen vanhempien olla luulossa että hoidat mielelläsi heidän lastaan. Kun vielä tollaisia puhut, että kivahan serkkujen kanssa olla. Mistä kukaan voi tietää toisten ihmisten mielipiteitä, jos ei asioista puhuta? Oletatko että muut olisivat ajatustenlukijoita, kun vielä puhutkin ihan höpöjä? Sanot suoraan, että nyt riitti. Alat pitää ansaittua kesälomaa etkä hoida enää heidän lastaan. Et edes lyhyitä aikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme