Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja kehuu omaa lastaan oppilaille

Vierailija
05.06.2011 |

Eräs lapseni opettaja kehuu oman lapsensa koulumenestystä oppilailleen. Vertailee näitä muita lapseensa ja 'ihmettelee' mikä siinä on kun muut oppilaat eivät yllä samalle tasolle.

Onko tuollainen ihan korrektia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tuollaista täällä edes kysyä.

Mutta mä kyllä vähän epäilisin, onko tuo oikeasti ollut opettajan sanoma. Oppilaat vääntää joskus niin omituisia omia tulkintojaan opettajien sanomisista. Ja kun eihän ne edes usein kuuntele kuin sanan sieltä, toisen täältä. Täyttävät sitten aukot mielessään.

Mutta ei ap:n kullannuppu tietenkään. Sori, että edes ehdotan tällaista. Opettaja on tökerö.

Onneksi on pitkä kesäloma, niin ehtii toipua opettajan sanomisista. Uusi lukuvuosi, uudet kujeet.

Vierailija
2/3 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on esikoiseni kanssa samalla luokalla. Tuo tyttö on fiksu, osaava, ystävällinen. Miksi opettaja ei saisi kertoa, että oma lapsi oppii ja menestyy, lukihäiriöstään huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei herran jestas KANSANKYNTTILÄ nyt sellaista..!

Joopa joo. On vain sanonut ja usein. Kun teinit vähän ovat rauhattomia alkaa välittömästi paasaamaan omasta kullannuppusestaan kun sillä on niiiiin hyvä keskiarvo ja kun se on niiiin ja niiiin hyvä. Eli ei ole edes mikään yksi sanominen vaan jatkuvaa muistuttamista.

Olen miettinyt että pitää ottaa reksiin pikkuhiljaa yhteyttä jos sama meininki jatkuu syksyllä.

Pitääkö tuollaista täällä edes kysyä.

Mutta mä kyllä vähän epäilisin, onko tuo oikeasti ollut opettajan sanoma. Oppilaat vääntää joskus niin omituisia omia tulkintojaan opettajien sanomisista. Ja kun eihän ne edes usein kuuntele kuin sanan sieltä, toisen täältä. Täyttävät sitten aukot mielessään.

Mutta ei ap:n kullannuppu tietenkään. Sori, että edes ehdotan tällaista. Opettaja on tökerö.

Onneksi on pitkä kesäloma, niin ehtii toipua opettajan sanomisista. Uusi lukuvuosi, uudet kujeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi